Windows 10: I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to...

Discus and support I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; It's been working just fine, but it started draining faster and faster a couple of weeks ago.I've updated the driversCOMPUTER NAMEDESKTOP-ETNTHQISYSTEM... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by María EugeniaMaspoli, May 21, 2024.

  1. I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to...


    It's been working just fine, but it started draining faster and faster a couple of weeks ago.I've updated the driversCOMPUTER NAMEDESKTOP-ETNTHQISYSTEM PRODUCT NAMEASUSTeK COMPUTER INC. ZenBook UX450FDX_UX480FDBIOSUX450FDX.311 10/28/2019OS BUILD22621.1.amd64fre.ni_release.220506-1250PLATFORM ROLEMobileCONNECTED STANDBYNot supportedREPORT TIME2024-05-2113:49:32Information about each currently installed batteryBATTERY 1NAMEASUS BatteryMANUFACTURERASUSTeKSERIAL NUMBER-CHEMISTRYLIonDESIGN CAPACITY70.001 mWhFULL CHARGE CAPACITY567 mWhCYCLE COUNT799Power states over the last 3 daysSTART TIMESTATESOU

    :)
     
    María EugeniaMaspoli, May 21, 2024
    #1

  2. Çökme ve Kapanma

    Kullanıcılarımıza yardımcı olmak için çeviri hizmeti kullanmaktayız. Lütfen dil bilgisi hatalarını affedin.

    Merhaba NotLowi.
    Benim adım Diego, bir Microsoft Topluluğu kullanıcısıyım ve bugün size yardımcı olmak için elimden geleni yapacağım.

    Öncelikle, bu çökmelerin oynamaya çalışırken neden olduğu rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Bu davranış bazı sistem yapılandırmalarından veya güncelleştirmelerinden sonra mı başladı?
    Herhangi bir zamanda görüntülenen herhangi bir uyarı veya hata mesajı var mı?

    Yine de, bilgisayar üreticinizin web sitesine gitmenizi ve bilgisayarınızdaki Windows 10 ile uyumlu tüm sürücüleri güncellemenizi öneririm.

    Davranış devam ederse, bu davranışı gidermeye çalışmak için aşağıdaki yordamları gerçekleştirin.

    İpucu: Prosedürü uygulayın ve test edin, işe yaramazsa bir sonraki prosedürü deneyin.

    Güvenli mod

    Güvenli mod, Windows'u en az sayıda sürücü ve hizmetle başlatır. Bilgisayarınızı güvenli modda yeniden başlatırken bir sorun yeniden ortaya çıkmazsa, sorunun nedeninin varsayılan ayarlarda ve temel aygıt ve hizmet sürücülerinde olmadığını göz önünde bulundurun.

    - Windows + R tuşlarına basın ve MSconfig yazın.
    - Sistem Başlangıcı sekmesine tıklayın.
    - Ve Güvenli ve Minimum Önyükleme seçeneğini işaretleyin.
    - Uygula ve Tamam'a basın, şimdi yeniden başlat seçeneğine tıklayın.

    Şimdi test edin ve davranışın kendini tekrar edip etmediğini görün, eğer tekrar etmezse, başlangıçta bazı programların bu davranışa neden olduğu anlamına gelir ve bunu çözmek için sistemin temiz bir önyüklemesini yapmanızı öneririm.

    Not: Davranış güvenli modda devam ederse, aşağıdaki prosedürü atlamanızı tavsiye ederim.

    Temiz önyükleme.

    Temiz önyükleme, bir arka plan programının sisteminize müdahale edip etmediğini belirleyebilmeniz içindir.

    - Windows + R tuşlarına basın, MSconfig yazın ve Tamam'a tıklayın;
    - Sistem Yapılandırması penceresinde, Hizmetler sekmesine tıklayın;
    - Ekranın alt kısmında, Tüm Microsoft hizmetlerini gizle kutusunu işaretleyin ve Tümünü devre dışı bırak'ı tıklayın;
    - Şimdi Program Başlangıcı sekmesine tıklayın ve Görev yöneticisini aç'a tıklayın;
    - Başlangıç sekmesindeki görev yöneticisi penceresinde, Microsoft dışındaki tüm programları devre dışı bırakın, görev yöneticisini kapatın ve sistem yapılandırmasında Tamam'a tıklayın ve istenirse bilgisayarı yeniden başlatın.

    NOT: Bu yordam, tüm üçüncü taraf hizmetlerini ve programlarını devre dışı bırakır. Daha sonra, sorun bu şekilde çözülürse, Windows ile başlayacak programları ve hizmetleri devre dışı bırakmak yerine seçerek etkinleştirebilirsiniz. Belirli bir hizmetin veya programın başlatılmasını etkinleştirdikten sonra sorun geri dönerse, sorun tam olarak bu yazılımın başlatılmasıyla ilgilidir ve kaldırılması önerilir.

    Davranış devam ederse, sonraki yordamı gerçekleştirin.

    Dism ve Scannow onarım araçlarını çalıştırın.
    Bunlar tanılama araçlarıdır ve sistem görüntüsünün onarılmasına yardımcı olur.

    - Windows + X tuşlarına basın, Komut İstemi'ni (Yönetici) seçin, aşağıdaki komutları kopyalayıp yapıştırın ve her komuttan sonra enter tuşuna basın.

    Sfc /Şimdi Tara

    Dism / Çevrimiçi / Temizleme-görüntü / RestoreHealth

    Test edin ve davranışın tekrarlanıp tekrarlanmadığını görün, davranış devam ederse bir sonraki prosedürü gerçekleştirin.

    CHKDSK aracını çalıştırın.
    Chkdsk.exe, Windows'ta bir dosya sisteminin mantıksal bütünlüğünü denetleyen bir programın komut satırı arabirimidir. CHKDSK mantıksal tutarsızlıklar bulduğunda, salt okunur modda olmadığı sürece dosya sistemi verilerini onarmak için harekete geçer.

    Başlat'a tıklayın, arama çubuğuna CMD yazın, uygulamaya sağ tıklayın ve Yönetici olarak çalıştır seçeneğini seçin.

    Şimdi aşağıdaki komutu kopyalayıp yapıştırın.

    chkdsk /f /r /x /b

    Not: "Birim kullanımda olduğu için CHKDSK çalıştırılamıyor" şeklinde bir mesaj alacaksınız, onaylamak için S tuşuna basın ve Enter tuşuna basın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın. Sistemi başlatmadan önce kontrol etmeye başlayacaktır. Bu prosedür birkaç dakika sürebilir, prosedürün tamamlanmasını bekleyin.

    Ancak, sorun devam ederse, bilgisayarınızın temel bakıma, dahili temizliğe ve işlemcinin termal macununu değiştirmeye ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Bu prosedürler, güvenlik önlemlerine ek olarak donanımla ilgili biraz deneyim gerektirir. Bunu nasıl yapacağını bilen birinden yardım isteyin veya bilgisayarınızı güvendiğiniz bir teknik destek merkezine götürün.

    Umarım bu yardımcı olur! Başka sorularınız varsa, emrinizde olacağım.
     
    Diego de Almeida Candido, May 21, 2024
    #2
  3. CyrrusV Win User
    hd6950 to hd 6970

    ok
    i ve tried everything:with atiflash from dos,winflash.step by step with bios powercolor hd 6970 from the database.
    nothing,doesn´t work.any suggestion????
     
    CyrrusV, May 21, 2024
    #3
  4. John DeV Win User

    I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to...

    Arama butonları ve ayarlar

    Kullanıcılarımıza yardımcı olmak için çeviri hizmeti kullanmaktayız. Lütfen dil bilgisi hatalarını affedin.

    Merhaba ravzanur,

    İyi günler! Ben , sizin gibi bir Windows kullanıcısıyım ve bugün size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım. Bunun sizin için zor olduğunu biliyorum, emin olun, size yardım etmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım.

    Lütfen yardımcı olursa aşağıdaki bağlantıda Shawn Brink'in öğretici kılavuzunu kontrol edin ve deneyin.
    https://www-elevenforum-com.translate.goog/t/ch...

    Lütfen bunun yardımcı olup olmadığını veya başka endişeleriniz olup olmadığını bana bildirin.

    İçten dileklerimle


    Bağımsız Danışman

    Standart Sorumluluk Reddi: Bu, Microsoft'a ait olmayan bir web sitesidir. Sayfa doğru ve güvenli bilgiler sağlıyor gibi görünüyor. Sitede, sıklıkla PUP (Potansiyel Olarak İstenmeyen Ürünler) olarak sınıflandırılan ürünlerin reklamını yapabilecek reklamlara dikkat edin. İndirmeye ve yüklemeye karar vermeden önce sitede reklamı yapılan herhangi bir ürünü iyice araştırın.
     
    John DeV, May 21, 2024
    #4
Thema:

I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to...

Loading...
  1. I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to... - Similar Threads - I've been having

  2. I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to...

    in Windows 10 Gaming
    I've been having issues with the battery. Now I can't even unplug it. I've been trying to...: It's been working just fine, but it started draining faster and faster a couple of weeks ago.I've updated the driversCOMPUTER NAMEDESKTOP-ETNTHQISYSTEM PRODUCT NAMEASUSTeK COMPUTER INC. ZenBook UX450FDX_UX480FDBIOSUX450FDX.311 10/28/2019OS...
  3. I've been having issues with downloading the new update.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    I've been having issues with downloading the new update.: I've been having problems with installing the update KB5004945 it will go up to 100% and then go down the 0%. going back up to 100% staying at 100% and then later showing the error 0x800f081f. I am super lost on what to do because I went through the windows troubleshoot...
  4. I've been having BSOD Issues

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    I've been having BSOD Issues: Originally, my BSOD code would say something along the lines of MEMORY_MANAGEMENT or something else regarding "KERNEL." I did some research to find a way to self diagnose what was causing my crashes and learned about verifier. I followed a tutorial and selected all none...
  5. Hi, I've been getting this error whenever I try to update windows. I've been needing to...

    in Windows 10 Ask Insider
    Hi, I've been getting this error whenever I try to update windows. I've been needing to...: [ATTACH] submitted by /u/DarvinostheGreat [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/kg1rwj/hi_ive_been_getting_this_error_whenever_i_try_to/
  6. I've been having this issue with Teredo and I uninstalled it but now I can't re-install it.

    in Windows 10 Ask Insider
    I've been having this issue with Teredo and I uninstalled it but now I can't re-install it.: I go in the device manager, and I have "show hidden devices" checked and Teredo is still not in the legacy hardware. Could anyone show me how to fix this? submitted by /u/stinkyshoe7 [link] [comments]...
  7. I've been hacked

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    I've been hacked: I had to make a new email cause someone hacked my old one please help me https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ive-been-hacked/ad574826-96dd-4117-9e51-094f8b7a8c62
  8. I've been attacked

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    I've been attacked: Today I received an e-mail stating that I've been hacked and they showed me that they know what one of my passwords are. They threatened me unless I send them money they are going to send compromising video taken of me thru my computer camera to everyone on my contact list....
  9. I've been at this for a week now

    in Windows 10 Ask Insider
    I've been at this for a week now: I've been getting error 56 Where I can't use the internet Says I don't have a etherent cable connected when I do and it has a warning symbol on the driver's I've tried everything from cmd to shell to uninstalling and installing the driver's and resetting I've troubleshooted...
  10. Various Windows Issues- I've been having issues on my pc lately. I've tried updating and...

    in Windows 10 Ask Insider
    Various Windows Issues- I've been having issues on my pc lately. I've tried updating and...: [ATTACH] submitted by /u/Trollz456 [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/edqa10/various_windows_issues_ive_been_having_issues_on/