Windows 10: Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

Discus and support Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er för jag måste ha den på skolarbete, bor i sverige, använder ingen VPN eller aldrig gjort och använt... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Endrit Brahimi, Mar 12, 2025.

1. Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er för jag måste ha den på skolarbete, bor i sverige, använder ingen VPN eller aldrig gjort och använt olika webbläsare och inget fungerar. Jag har provat med windows update.jag får felmeddelandet 715-123130 när jag gå in via min iphone med samma wifi så kan jag ladda ner den men inte på min nya windows dator!

:)

Endrit Brahimi, Mar 12, 2025

2. Kan inte öppna mitt hotmail konto

Jag kan inte öppna min hotmail konto

Khalifeh Shahrivar, Mar 12, 2025
  3. Karlåsl Win User
    varför får jag inte till kontokortsbetalningemn

Hej jag kan inte registrera mitt kort för köp av app.

Karlåsl, Mar 12, 2025
  4. Nilpilt Win User

Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

Jag kan inte lämna min familj

Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att ta bort mig, men inget av kontona fungerar. Jag har inga former av restriktioner på kontot och försöker lämna familjen för att gå med i en annan familj för att få tillgång till Microsoft 365.

Mina filer kommer frysas imorgon och vill helst ha en lösning på detta problem så fort som möjligt

Tack

Knappen för att lämna finns inte på mitt konto

Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er b91f81b0-9f55-4ca8-8f6a-37e46f57f689?upload=true.png

Här är felet som kommer upp när en organisatör försöker ta bort mig

Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er 18a54a0d-eeee-403e-b4fe-f745d25a85de?upload=true.png

Nilpilt, Mar 12, 2025
Thema:

Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

Loading...
  1. Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er - Similar Threads - Jag kan inte

2. Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

in Windows 10 Software and Apps
    Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er: Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er för jag måste ha den på skolarbete, bor i sverige, använder ingen VPN eller aldrig gjort och använt olika webbläsare och inget fungerar. Jag har provat med windows update.jag får felmeddelandet 715-123130 när jag gå in via min...
  3. Kan jag ladda ned utan game pass?

Kan jag ladda ned utan game pass?: Kan jag ladda ned fligth simualtor utan Game pas? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kan-jag-ladda-ned-utan-game-pass/a33d54d9-ad71-4712-9c72-c47fb5978acc
  4. Kan jag ladda ned utan game pass?

in Windows 10 Gaming
    Kan jag ladda ned utan game pass?: Kan jag ladda ned fligth simualtor utan Game pas? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kan-jag-ladda-ned-utan-game-pass/a33d54d9-ad71-4712-9c72-c47fb5978acc
  5. Jag kan inte lämna min familj

in User Accounts and Family Safety
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  6. Jag kan inte lämna min familj

in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  7. Jag kan inte lämna min familj

8. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

in Windows 10 Gaming
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  9. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  10. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

in Windows 10 Drivers and Hardware