Windows 10: Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

Discus and support Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!? in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet...... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Peter Aagaard1, Apr 15, 2025.

1. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet...

:)

Peter Aagaard1, Apr 15, 2025

2. funksjonstastene og talltastene er byttet

William Haugen, Apr 15, 2025
  3. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC og der er forbindelse og der genereres pindkode. PS Musen har tidligere ikke krævet pinkode.

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.

Hej! Mit navn er Mustafa, og jeg er en uafhængig rådgiver samt en mangeårig Microsoft-bruger. Jeg er ked af, at du oplever dette problem, og jeg håber, at jeg vil være i stand til at hjælpe dig med at finde en tilfredsstillende løsning.

Jeg har også et Bluetooth-tastatur, jeg bruger det til at skrive dette svar, jeg vil forsøge at replikere din fejl.
    Jeg vil foreslå, at du går til Bluetooth-indstillinger og fjerner tastaturet fra dine parrede enheder. Klik på "tilføj en enhed" > bluetooth> og vent derefter på, at dit tastatur vises der, klik derefter på det, og vent på, at en kode vises på samme skærm. Lad mig vide, om du kan generere en kode på denne måde.

Kan du sikre dig, at din enhed er tilgængelig og har fuld opladning?
    Sørg også for, at dine drivere er opdateret til den nyeste version. Se denne artikel fra Microsoft om, hvordan du opdaterer dine drivere: https://support.microsoft.com/en-us/windows/upd...

Lad mig vide, hvis dette ikke virker, eller hvis du har brug for yderligere hjælp.

Med venlig hilsen
    Mustafa

Mustafa Ehsani, Apr 15, 2025
  4. Zadee C. Win User

Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.

Hvis du kan overføre lagerdrevet til en anden SATA-port, vil det være fantastisk. Jeg tror, at den sorte / blå screening er relateret til, at drevet pludselig ikke bliver opdaget.

Jeg vil også foreslå at opdatere dine bundkortdrev, såsom chipsæt, IO, sata-drivere og om muligt også din BIOS. Du bør kunne hente disse drivere fra enheds- eller bundkortproducentens websted.

Zadee C., Apr 15, 2025
Thema:

Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

Loading...
  1. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!? - Similar Threads - Jeg bruger live

2. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b
  3. Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Jeg bruger windows live mail, og pludselig er alle mine lagermapper forsvundet!?: Jeg ved ikke hvad jeg yderligere skal skrive...? Men noget skal jeg åbenbart skrive for at sende spørgsmålet... https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-bruger-windows-live-mail-og-pludselig-er-alle/819c9c7f-f684-4cc8-aec8-b892dc93b16b
  4. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Installation and Upgrade
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  5. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Gaming
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  6. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

7. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  8. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Gaming
    funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  9. funksjonstastene og talltastene er byttet

funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  10. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Drivers and Hardware