Windows 10: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Discus and support Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Anni Clausen, Apr 19, 2023.

1. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

:)

Anni Clausen, Apr 19, 2023

2. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Selvom jeg har kontroleret mine data i Microsoft-konto OG der ingen fejl er, kan jeg stadig ikke stppe jeres krav om " at konfigure min familie" på min lumia-825. ?

Jeg er omkr. 70 år, så det virker iriterende!- HVAD GØR JEG GALT ?

venligst L: *** Email address is removed for privacy *** og
    L: *** Email address is removed for privacy ***

Bente Louise Grove, Apr 19, 2023
  3. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Jeg kan ikke downloade div. app til min Lumia 820, ret ny mobil. Der kræves at jeg "konfigurer min familie" hvorfor kan jeg ikke slette dette?

Jeg har Windows Live Id m.v. Så hvad skal jeg gøre - for der står ingen steder hvordan - jeg kan slette dette krav?

Venligst B.Grove

Bente LouiseGrove, Apr 19, 2023
  4. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg har downloadet på min Nokia

Jeg har downloadet pa min Nokia 920 Lumia Windows Phone 8 en gratis Vejr APP og
    den var gratis jeg tager kun dem der er gratis , og kort tid efter så trækker de fra min Konto 29 KR. de er en Svine streg
    og Falsk markedsføring
    man kan ikke skrive det er gratis og så forlange Penge det er sket før for mig I snyder I gør

jeg vil have min Penge tilbage

desuden kan man ikke komme i Kontakt med jer det umuligt

Hilsen en Vred
    Vera Jensen

VeraJensen, Apr 19, 2023
Thema:

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Loading...
  1. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11... - Similar Threads - Jeg får følgende

2. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  3. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Software and Apps
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  4. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  5. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  6. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  7. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  8. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

in Windows 10 Gaming
    Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes: Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været afinstalleret med Brother`s program delinf_10630 Brlauncher kan ikke Win11 ikke udpakke. Tommy Pedersen...
  9. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes: Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været afinstalleret med Brother`s program delinf_10630 Brlauncher kan ikke Win11 ikke udpakke. Tommy Pedersen...
  10. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...