Windows 10: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Discus and support Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Alarik Nyquist, Mar 8, 2023.

1. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får samme beskjed.....Har også kjøpt 2 nye farge/sort kassetter!Hva må jeg gjøre for å få den til å fungere, slik som tidligere?Håper noen kan hjelpe meg videre....mvhA. Nyquist

:)

Alarik Nyquist, Mar 8, 2023

2. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Mar 8, 2023
  3. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC og der er forbindelse og der genereres pindkode. PS Musen har tidligere ikke krævet pinkode.

Kære samfund.

Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc.

Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.

MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig gjort det. Tastaturet kræver pin kode - som altid. - MEN der bliver ikke genereret nogen pin kode.

Tastatur, mus og tranc. bragt til reparatør - der kort gjorde som jeg plejer - DER blev der genereret en kode til tastaturet og det virkede - musen virkede med det samme.

Samtlige vejledning er fulgt (kode 0000 og 1234) er forsøgt.

Reparatøren vil have min maskine ind til system rep.

Men jeg skønne ikke det skulle være nødvendigt.

hjælp.

Jannick Rantzau Nielsen, Mar 8, 2023
  4. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Jeg har downloadet på min Nokia

Jeg har downloadet pa min Nokia 920 Lumia Windows Phone 8 en gratis Vejr APP og
    den var gratis jeg tager kun dem der er gratis , og kort tid efter så trækker de fra min Konto 29 KR. de er en Svine streg
    og Falsk markedsføring
    man kan ikke skrive det er gratis og så forlange Penge det er sket før for mig I snyder I gør

jeg vil have min Penge tilbage

desuden kan man ikke komme i Kontakt med jer det umuligt

Hilsen en Vred
    Vera Jensen

VeraJensen, Mar 8, 2023
Thema:

Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Loading...
  1. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet... - Similar Threads - Jeg har Edge

2. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  3. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  4. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes: Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været afinstalleret med Brother`s program delinf_10630 Brlauncher kan ikke Win11 ikke udpakke. Tommy Pedersen...
  5. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  6. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får...
  7. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 Gaming
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  8. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  9. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  10. slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

in Windows 10 Installation and Upgrade
    slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...: slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil installere en driver?? kan jeg få en forklring, mange tak...