Windows 10: Jeg ønsker å avslutte Microsoft Family Security-kontoen min

Discus and support Jeg ønsker å avslutte Microsoft Family Security-kontoen min in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hei.Jeg ønsker å avslutte family Security, men får melding om at jeg ikke har tillatelse, selv om det er jeg som er arrangør av kontoen.... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Gøran B, Dec 10, 2022.

1. Gøran B Win User

Jeg ønsker å avslutte Microsoft Family Security-kontoen min

Hei.Jeg ønsker å avslutte family Security, men får melding om at jeg ikke har tillatelse, selv om det er jeg som er arrangør av kontoen.

:)

Gøran B, Dec 10, 2022

2. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Jeg kan ikke downloade div. app til min Lumia 820, ret ny mobil. Der kræves at jeg "konfigurer min familie" hvorfor kan jeg ikke slette dette?

Jeg har Windows Live Id m.v. Så hvad skal jeg gøre - for der står ingen steder hvordan - jeg kan slette dette krav?

Venligst B.Grove

Bente LouiseGrove, Dec 10, 2022
  3. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Selvom jeg har kontroleret mine data i Microsoft-konto OG der ingen fejl er, kan jeg stadig ikke stppe jeres krav om " at konfigure min familie" på min lumia-825. ?

Jeg er omkr. 70 år, så det virker iriterende!- HVAD GØR JEG GALT ?

venligst L: *** Email address is removed for privacy *** og
    L: *** Email address is removed for privacy ***

Bente Louise Grove, Dec 10, 2022
  4. Tenforo Active Member

Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

MIN MICROSOFT-KONTO ER directed (several Gange) DEN ER I ORDEN.

ALLIGEVEL Dukker DET OP PÅ JEG SKAL "KONFIGURER MIN FAMILIE" HAR ikke født, SA hvordan Sletter JEG DET PÅ MIN Nokia Lumia 820??

NOGEN ays MIN NOKIA KUN ER TIL Born, ?

HJÆLP MED VENLISTE HILSENER TIL REDNINGS MAND...

Tenforo, Dec 10, 2022
Thema:

Loading...
  1. Jeg ønsker å avslutte Microsoft Family Security-kontoen min - Similar Threads - Jeg ønsker avslutte

2. Jeg kan ikke installere denne opdatering på min win 11KB5063060 Installationsfejl - 0x800f0831

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg kan ikke installere denne opdatering på min win 11KB5063060 Installationsfejl - 0x800f0831: Jeg kan ikke installere denne opdatering på min win 11KB5063060 Installationsfejl - 0x800f0831, den downloader til 8 % og begynder så at installer og stopper ved 75 %, Jeg har prøvet at installere den manuelt men uden det virker, jeg har prøvet at deaktivere Norton 360 og så...
  3. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  4. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Gaming
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  5. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  6. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  7. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  8. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. Jeg ønsker å avslutte Microsoft Family Security-kontoen min

Jeg ønsker å avslutte Microsoft Family Security-kontoen min: Hei.Jeg ønsker å avslutte family Security, men får melding om at jeg ikke har tillatelse, selv om det er jeg som er arrangør av kontoen. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-avslutte-microsoft-family/655710b7-4f20-465e-9f10-624c6a1c23f4