Windows 10: kaj lahko naredim da se pri brskanjih ne odpirajo se zavihki od pomoči za google
Discus and support kaj lahko naredim da se pri brskanjih ne odpirajo se zavihki od pomoči za google in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; pozdravljeni.imam hudo težavo z google pomočjo,ki se mi kar naprej odpira pri brskanju na bilokaterim brskalniku.najhuje je na chromu in edgu.včasihjih... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by sly h, Oct 1, 2024.
Thema:
kaj lahko naredim da se pri brskanjih ne odpirajo se zavihki od pomoči za google
Loading...
-
kaj lahko naredim da se pri brskanjih ne odpirajo se zavihki od pomoči za google - Similar Threads - kaj lahko naredim
-
PC se reinicia y da pantallas azules aleatoriamente.
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingPC se reinicia y da pantallas azules aleatoriamente.: Hola, buenas tardes. He tenido problemas con mi pc de que se esta reiniciando al momento de hacer instalaciones de juegos o programas aunque no pasa siempre, de la misma manera, a veces me da pantallas azules cuando cierro un juego. Los errores que me marcan estas pantallas... -
in Windows 10 GamingPC se reinicia y da pantallas azules aleatoriamente.: Hola, buenas tardes. He tenido problemas con mi pc de que se esta reiniciando al momento de hacer instalaciones de juegos o programas aunque no pasa siempre, de la misma manera, a veces me da pantallas azules cuando cierro un juego. Los errores que me marcan estas pantallas... -
in Windows 10 Software and AppsPC se reinicia y da pantallas azules aleatoriamente.: Hola, buenas tardes. He tenido problemas con mi pc de que se esta reiniciando al momento de hacer instalaciones de juegos o programas aunque no pasa siempre, de la misma manera, a veces me da pantallas azules cuando cierro un juego. Los errores que me marcan estas pantallas... -
kaj lahko naredim da se pri brskanjih ne odpirajo se zavihki od pomoči za google
in Windows 10 Gamingkaj lahko naredim da se pri brskanjih ne odpirajo se zavihki od pomoči za google: pozdravljeni.imam hudo težavo z google pomočjo,ki se mi kar naprej odpira pri brskanju na bilokaterim brskalniku.najhuje je na chromu in edgu.včasihjih se odpre ogromnokot v priponki in takrat moram ugasniti računalnik,ker drugače jih ne morem zapreti.prosim za nasvet in... -
menace puadi qui ne veut pas se resoudre
in Windows 10 Software and Appsmenace puadi qui ne veut pas se resoudre: j'ai un problème , une menace a était détecter mais je n'arrive pas a la résolver La menace s'appelle PUADIManager:Win32/OfferCore https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/menace-puadi-qui-ne-veut-pas-se-resoudre/1808a8de-31b1-418d-aa38-ba2087edd8f6 -
microsoft solitaire ne se lance pas
in Windows 10 Gamingmicrosoft solitaire ne se lance pas: le solitaire ne se lance plus depuis 3 jours https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microsoft-solitaire-ne-se-lance-pas/05a1589e-cb2b-43c3-92cc-cbb77a381033 -
microsoft solitaire ne se lance pas
in Windows 10 Software and Appsmicrosoft solitaire ne se lance pas: le solitaire ne se lance plus depuis 3 jours https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microsoft-solitaire-ne-se-lance-pas/05a1589e-cb2b-43c3-92cc-cbb77a381033 -
Mise a jour qui ne se fait pas: 0x800f0900
in Windows 10 Software and AppsMise a jour qui ne se fait pas: 0x800f0900: La mise à jour cumulative pour Windows 10 version 22H2 de x64 avec systèmes basés dessus KB5025221 ne s’installe pas et me donne le code d’erreur 0x800f0900Que dois-je faire pour régler ce problèmeMerci de bien vouloir me guider dans le processus s’il vous plait... -
Mise a jour qui ne se fait pas: 0x800f0900
in Windows 10 Installation and UpgradeMise a jour qui ne se fait pas: 0x800f0900: La mise à jour cumulative pour Windows 10 version 22H2 de x64 avec systèmes basés dessus KB5025221 ne s’installe pas et me donne le code d’erreur 0x800f0900Que dois-je faire pour régler ce problèmeMerci de bien vouloir me guider dans le processus s’il vous plait...