Windows 10: Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2

Discus and support Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2 in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Jeg har lenge brukt en USB adapter til WiFi, siden jeg ikke hadde innebygd antenne og ethernet var utilgjengelig det har ført til at jeg av en eller... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by Ulrik Pytte, Aug 18, 2023.

1. Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2

Jeg har lenge brukt en USB adapter til WiFi, siden jeg ikke hadde innebygd antenne og ethernet var utilgjengelig det har ført til at jeg av en eller annen grunn ikke kunne oppdatere Windows. I det siste har dette blitt et problem som jeg har hatt lyst tyil å løse. Jeg har anskaffet ethernet kabel, men kunne ikke oppdatere. Jeg gjorde så en ren installasjon av Windows og dette har hjulpet litt. Jeg har klart å installere flere oppdateringer, men etterhvert stoppet det. Jeg fikk så en meldig som sa: "Denne PC-en kan ikke kjøre Windows 10Vi kunne ikke oppdatere den systemreserverte partisjonen"Et

:)

Ulrik Pytte, Aug 18, 2023
  2. muruganT Win User

start menu virker ikke

Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding

Programmet kan ikke starte fordi AppVlsSubsystems32.dll mangler på datamaskinen. prøv å installereprogrammet på nytt for å rette opp dette problemet .

, kan dere hjelpe meg å løse denne problem ??

Jeg får heller ikke oppdatere eller installere windows på nytt .

mvh : Murugan

muruganT, Aug 18, 2023
  3. Request Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer Flash Player til Windows 10 til x64-baserede systemer (KB3087040) update failed

Hej der

jeg kun ikke bruge det

men fandt løsning an sted på¨net se link ned for

ITPro Today: IT News, How-Tos, Trends, Case Studies, Career Tips, More

så tak til dem

for det kan man ikke sige at Microsoft kan

Ib Fra Danmark

Ib KofoedHansen, Aug 18, 2023
  4. Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2

Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Aug 18, 2023
Thema:

Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2

Loading...
  1. Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2 - Similar Threads - Kan ikke oppdatere

2. hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett

in Windows 10 Gaming
    hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett: hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett. Har Windovs 7 i dag. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvordan-oppdatere-til-windows-10-direke-fra/df44770b-4276-4443-a49f-88ddf63a0a7b
  3. hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett

in Windows 10 Software and Apps
    hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett: hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett. Har Windovs 7 i dag. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvordan-oppdatere-til-windows-10-direke-fra/df44770b-4276-4443-a49f-88ddf63a0a7b
  4. hvordan oppdatere til windows 10 direke fra internett

in Windows 10 Installation and Upgrade
  5. jeg kan ikke opdatere Windows Update

in Windows 10 Gaming
    jeg kan ikke opdatere Windows Update: Jeg kan ikke opdatere Windows Update https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-kan-ikke-opdatere-windows-update/adecdb0a-ac7a-4ed1-801d-7eaa99a3a3a5
  6. jeg kan ikke opdatere Windows Update

jeg kan ikke opdatere Windows Update: Jeg kan ikke opdatere Windows Update https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-kan-ikke-opdatere-windows-update/adecdb0a-ac7a-4ed1-801d-7eaa99a3a3a5
  7. En driver kan ikke indlæses på denne enhed

in Windows 10 Gaming
    En driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette...
  8. En driver kan ikke indlæses på denne enhed

En driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette...
  9. Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2

in Windows 10 Gaming
    Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2: Jeg har lenge brukt en USB adapter til WiFi, siden jeg ikke hadde innebygd antenne og ethernet var utilgjengelig det har ført til at jeg av en eller annen grunn ikke kunne oppdatere Windows. I det siste har dette blitt et problem som jeg har hatt lyst tyil å løse. Jeg har...
  10. Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2

Kan ikke oppdatere videre fra Windows 10 versjon 22H2: Jeg har lenge brukt en USB adapter til WiFi, siden jeg ikke hadde innebygd antenne og ethernet var utilgjengelig det har ført til at jeg av en eller annen grunn ikke kunne oppdatere Windows. I det siste har dette blitt et problem som jeg har hatt lyst tyil å løse. Jeg har...