Windows 10: Kan jag ladda ned utan game pass?

Discus and support Kan jag ladda ned utan game pass? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Kan jag ladda ned fligth simualtor utan Game pas?... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by KajMolin, Jan 19, 2025.

1. KajMolin Win User

Kan jag ladda ned utan game pass?

Kan jag ladda ned fligth simualtor utan Game pas?

:)

KajMolin, Jan 19, 2025

2. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen

Stig Tony Aspelin1, Jan 19, 2025
  3. 2020-03, kumulativ uppdatering för Windows 10 Version 1909 för x64-baserade system (KB4551762) - fel 0x800f080a

Vi använder en översättningstjänst för att hjälpa våra användare. Ursäkta grammatiska fel.

Hej, RolandThörn

Jag heter Evelyn och jag är oberoende rådgivare. Jag hjälper dig gärna idag.

Försök att ladda ner uppdateringen och installera den manuellt, om du har en tredje part antivirus, inaktivera den och efter att ladda ner filen och gå till uppdatera göra det utan en Internet-anslutning.

https://www.catalog.update.microsoft.com/Search...

EvelynMcCollum, Jan 19, 2025
  4. Kan jag ladda ned utan game pass?

Kan inte öppna mitt hotmail konto

Jag kan inte öppna min hotmail konto

Khalifeh Shahrivar, Jan 19, 2025
Thema:

Kan jag ladda ned utan game pass?

Loading...
  1. Kan jag ladda ned utan game pass? - Similar Threads - Kan jag ladda

2. Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er: Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er för jag måste ha den på skolarbete, bor i sverige, använder ingen VPN eller aldrig gjort och använt olika webbläsare och inget fungerar. Jag har provat med windows update.jag får felmeddelandet 715-123130 när jag gå in via min...
  3. Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er

in Windows 10 Software and Apps
    Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er: Jag kan inte ladda ner Windows 11 ISO fil från er för jag måste ha den på skolarbete, bor i sverige, använder ingen VPN eller aldrig gjort och använt olika webbläsare och inget fungerar. Jag har provat med windows update.jag får felmeddelandet 715-123130 när jag gå in via min...
  4. Kan jag ladda ned utan game pass?

in Windows 10 Gaming
    Kan jag ladda ned utan game pass?: Kan jag ladda ned fligth simualtor utan Game pas? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kan-jag-ladda-ned-utan-game-pass/a33d54d9-ad71-4712-9c72-c47fb5978acc
  5. Hur kan jag återställa min dator - windows 11

in Windows 10 Gaming
    Hur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM...
  6. Hur kan jag återställa min dator - windows 11

Hur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM...
  7. Jag kan inte lämna min familj

in User Accounts and Family Safety
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  8. Jag kan inte lämna min familj

in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  9. Jag kan inte lämna min familj

10. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

in Windows 10 Gaming
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4