Windows 10: Kanske lätt, men krångligt för mig.

Discus and support Kanske lätt, men krångligt för mig. in Windows 10 Customization to solve the problem; Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by Zaxman, Jun 16, 2022.

1. Zaxman Win User

Kanske lätt, men krångligt för mig.

Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman

:)

Zaxman, Jun 16, 2022

2. cant access tt stopwatch app

I recently installed the "tt stopwatch" app on my Nokia 5230. I can see it in the list of installed apps but I cannot access it to use it. Any suggestions?

iggy2---01, Jun 16, 2022
  3. oemSoft Win User
    Why is "h:mm:ss tt" not correct time format under window 10?

"h:mm tt" is not available alternatives from drop down list under window 10.

Do you have any suggestions?

Thanks, to everyone very much for any suggestions (^v^)

oemSoft, Jun 16, 2022
  4. Kanske lätt, men krångligt för mig.

Experiences with Macrium Image Guardian (MIG)

That was my question - But It didn't take long for me to UN-INSTALL it. To me the feature is worthless unless I can control it. I would like all of my offsite backups to be untouchable, but not some much for the volumes that I backup to daily.

The big problem is that a restarted system will automatically turn on MIG ! It should be ON or OFF via user control !

storageman, Jun 16, 2022
Thema:

Kanske lätt, men krångligt för mig.

Loading...
  1. Kanske lätt, men krångligt för mig. - Similar Threads - Kanske lätt men

2. För lite ledigt diskutrymme

in Windows 10 Gaming
    För lite ledigt diskutrymme: Jag en dator med windows 10 och en hårddisk på 29,1 Gb vilket jag snabbt upptäckte att det var för lite. Har avinstallerat allt har bara Edge och några små appar på något 100 tal kb kvar i dags läget är 1,6 Gb ledigt och fungerar dåligt har för övrigt köpt en ny dator som jag...
  3. För lite ledigt diskutrymme

in Windows 10 Software and Apps
    För lite ledigt diskutrymme: Jag en dator med windows 10 och en hårddisk på 29,1 Gb vilket jag snabbt upptäckte att det var för lite. Har avinstallerat allt har bara Edge och några små appar på något 100 tal kb kvar i dags läget är 1,6 Gb ledigt och fungerar dåligt har för övrigt köpt en ny dator som jag...
  4. Kanske lätt, men krångligt för mig.

in Windows 10 Gaming
    Kanske lätt, men krångligt för mig.: Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kanske-l%C3%A4tt-men-kr%C3%A5ngligt-f%C3%B6r-mig/d02eaf7f-697c-4935-bf51-eafcb2a38232
  5. Kanske lätt, men krångligt för mig.

Kanske lätt, men krångligt för mig.: Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kanske-l%C3%A4tt-men-kr%C3%A5ngligt-f%C3%B6r-mig/d02eaf7f-697c-4935-bf51-eafcb2a38232
  6. Downloading MIG Files

in Windows 10 Gaming
    Downloading MIG Files: Hello! I was forced to reset my PC, and the backup files are in .mig format. However, when I try to use PCmover, it seems to only be able to open .pcv files. Is there anything I can do to get my files?...
  7. Downloading MIG Files

Downloading MIG Files: Hello! I was forced to reset my PC, and the backup files are in .mig format. However, when I try to use PCmover, it seems to only be able to open .pcv files. Is there anything I can do to get my files?...
  8. Downloading MIG Files

in Windows 10 Installation and Upgrade
  9. Windows Store Fungerar Inte För Mig

in Microsoft Windows 10 Store
    Windows Store Fungerar Inte För Mig: Vad ska jag göra? Jag har testat en massa saker, wsreset, felsökt, etc. Jag avinstallerade spelet för en månad sen och har sen dess inte kunnat intstallera det igen. Det borde inte ha någonting med att jag måste uppdatera min dator eftersom jag redan har haft Minecraft med...
  10. .mig files

in Windows 10 Network and Sharing
    .mig files: How to I open .mig files stored on a CD that are from my old computer? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mig-files/dd9911a6-8e13-440a-b960-f97fcd047e01"