Windows 10: Kanske lätt, men krångligt för mig.
Discus and support Kanske lätt, men krångligt för mig. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Zaxman, Jun 16, 2022.
Thema:
Kanske lätt, men krångligt för mig.
Loading...
-
Kanske lätt, men krångligt för mig. - Similar Threads - Kanske lätt men
-
För lite ledigt diskutrymme
in Windows 10 GamingFör lite ledigt diskutrymme: Jag en dator med windows 10 och en hårddisk på 29,1 Gb vilket jag snabbt upptäckte att det var för lite. Har avinstallerat allt har bara Edge och några små appar på något 100 tal kb kvar i dags läget är 1,6 Gb ledigt och fungerar dåligt har för övrigt köpt en ny dator som jag... -
För lite ledigt diskutrymme
in Windows 10 Software and AppsFör lite ledigt diskutrymme: Jag en dator med windows 10 och en hårddisk på 29,1 Gb vilket jag snabbt upptäckte att det var för lite. Har avinstallerat allt har bara Edge och några små appar på något 100 tal kb kvar i dags läget är 1,6 Gb ledigt och fungerar dåligt har för övrigt köpt en ny dator som jag... -
in Windows 10 Software and AppsKanske lätt, men krångligt för mig.: Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kanske-l%C3%A4tt-men-kr%C3%A5ngligt-f%C3%B6r-mig/d02eaf7f-697c-4935-bf51-eafcb2a38232 -
in Windows 10 CustomizationKanske lätt, men krångligt för mig.: Upptäckt, att det finns två till med samma e-post varvid jag tänker byta. Men hur ? // Zaxman https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kanske-l%C3%A4tt-men-kr%C3%A5ngligt-f%C3%B6r-mig/d02eaf7f-697c-4935-bf51-eafcb2a38232 -
Downloading MIG Files
in Windows 10 GamingDownloading MIG Files: Hello! I was forced to reset my PC, and the backup files are in .mig format. However, when I try to use PCmover, it seems to only be able to open .pcv files. Is there anything I can do to get my files?... -
Downloading MIG Files
in Windows 10 Software and AppsDownloading MIG Files: Hello! I was forced to reset my PC, and the backup files are in .mig format. However, when I try to use PCmover, it seems to only be able to open .pcv files. Is there anything I can do to get my files?... -
Downloading MIG Files
in Windows 10 Installation and UpgradeDownloading MIG Files: Hello! I was forced to reset my PC, and the backup files are in .mig format. However, when I try to use PCmover, it seems to only be able to open .pcv files. Is there anything I can do to get my files?... -
Windows Store Fungerar Inte För Mig
in Microsoft Windows 10 StoreWindows Store Fungerar Inte För Mig: Vad ska jag göra? Jag har testat en massa saker, wsreset, felsökt, etc. Jag avinstallerade spelet för en månad sen och har sen dess inte kunnat intstallera det igen. Det borde inte ha någonting med att jag måste uppdatera min dator eftersom jag redan har haft Minecraft med... -
.mig files
in Windows 10 Network and Sharing.mig files: How to I open .mig files stored on a CD that are from my old computer? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mig-files/dd9911a6-8e13-440a-b960-f97fcd047e01"