Windows 10: Lenovo PrtSc
Discus and support Lenovo PrtSc in Windows 10 Gaming to solve the problem; I was recording my screen earlier today for a 40 minute meeting, and it stopped recording 15 minutes into the meeting. I'm so annoyed since this is the... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by user124917, Dec 1, 2024.
Thema:
Lenovo PrtSc
Loading...
-
Lenovo PrtSc - Similar Threads - Lenovo PrtSc
-
Não consigo resgatar os 3 meses da Gamepass da Lenovo
in Windows 10 GamingNão consigo resgatar os 3 meses da Gamepass da Lenovo: Comprei um Lenovo LOQ e tenho na minha biblioteca, disponível para resgate, 3 meses de Gamepass. Quando vou resgatar, seleciono meu método de pagamento e clico em "Assinar", após isso, aparece uma tela de carregamento e fica congelada. Como posso proceder? Já tentei mudaar a... -
Não consigo resgatar os 3 meses da Gamepass da Lenovo
in Windows 10 Software and AppsNão consigo resgatar os 3 meses da Gamepass da Lenovo: Comprei um Lenovo LOQ e tenho na minha biblioteca, disponível para resgate, 3 meses de Gamepass. Quando vou resgatar, seleciono meu método de pagamento e clico em "Assinar", após isso, aparece uma tela de carregamento e fica congelada. Como posso proceder? Já tentei mudaar a... -
Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...
in Windows 10 GamingMeu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...: Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consigo localizar nos meus emails a chave. Como faço para recuperar a chave para ter acesso aos meus dados, por favor. ?... -
Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...
in Windows 10 Software and AppsMeu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...: Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consigo localizar nos meus emails a chave. Como faço para recuperar a chave para ter acesso aos meus dados, por favor. ?... -
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingMeu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...: Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consigo localizar nos meus emails a chave. Como faço para recuperar a chave para ter acesso aos meus dados, por favor. ?... -
Lenovo IdeaPad1 stuck in Recovery mode. Will not allow re - install of Windows 11 or...
in Windows 10 GamingLenovo IdeaPad1 stuck in Recovery mode. Will not allow re - install of Windows 11 or...: Need help. I have a year old Lenovo IdeaPad1 that suddenly will not start but goes into Recovery mode. In this there is a menu for various options none of which work except for command prompt or download from USB. It came with Windows 11 but when I tried to re install it... -
Lenovo IdeaPad1 stuck in Recovery mode. Will not allow re - install of Windows 11 or...
in Windows 10 Software and AppsLenovo IdeaPad1 stuck in Recovery mode. Will not allow re - install of Windows 11 or...: Need help. I have a year old Lenovo IdeaPad1 that suddenly will not start but goes into Recovery mode. In this there is a menu for various options none of which work except for command prompt or download from USB. It came with Windows 11 but when I tried to re install it... -
lenovo cihazımda kamera çalışmıyor siyah ekran gösteriyor herhangi bir çizik kirde yok ne...
in Windows 10 Gaminglenovo cihazımda kamera çalışmıyor siyah ekran gösteriyor herhangi bir çizik kirde yok ne...: lenovo cihazımda kamera çalışmıyor siyah ekran gösteriyor herhangi bir çizik kirde yok ne yapabilirm https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/lenovo-cihaz%C4%B1mda-kamera/5f2845b1-334a-406f-aa1d-d0aa50cb14e7 -
Lenovo PrtSc
in Windows 10 Software and AppsLenovo PrtSc: I was recording my screen earlier today for a 40 minute meeting, and it stopped recording 15 minutes into the meeting. I'm so annoyed since this is the second time this has happened there was an error before that blew up the entire recording just 2 weeks ago. I can swear I...