Windows 10: Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet

Discus and support Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; In Windows 10 had ik mijn map met bestanden op de taakbalk weergegeven, zodat ik altijd snel en gemakkelijk toegang had.Nu mijn laptops in Windows 11... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Freddy Vermeiren, Jan 18, 2025.

1. Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet

In Windows 10 had ik mijn map met bestanden op de taakbalk weergegeven, zodat ik altijd snel en gemakkelijk toegang had.Nu mijn laptops in Windows 11 staan, lukt dat niet. Ik heb al alles geprobeerd, wat er op internet staat om dat te doen, meer bij geen enkele van de aangeven werkwijzen, krijg ik de optie "toevoegen aan werkbalk" te zien bij "rechts klikken". Kan iemand mij vertellen wat er mis is en hoe ik het wel kan verwezenlijken.Dank u

:)

Freddy Vermeiren, Jan 18, 2025
Thema:

Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet

Loading...
  1. Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet - Similar Threads - Map aan werkbalk

2. Windows-update lukt niet

in Windows 10 Gaming
    Windows-update lukt niet: Ik probeer al maanden de Windows-update 2025-02, versie 22H2 for x64 KB5051974 104 Gb te downloaden en installeren. Dit lukt niet, het wordt telkens afgebroken na een zeer korte tijd 30 sec.. Hoe kan ik dit oplossen?...
  3. Windows-update lukt niet

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows-update lukt niet: Ik probeer al maanden de Windows-update 2025-02, versie 22H2 for x64 KB5051974 104 Gb te downloaden en installeren. Dit lukt niet, het wordt telkens afgebroken na een zeer korte tijd 30 sec.. Hoe kan ik dit oplossen?...
  4. Windows-update lukt niet

in Windows 10 Software and Apps
  5. Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet

in Windows 10 Gaming
    Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet: In Windows 10 had ik mijn map met bestanden op de taakbalk weergegeven, zodat ik altijd snel en gemakkelijk toegang had.Nu mijn laptops in Windows 11 staan, lukt dat niet. Ik heb al alles geprobeerd, wat er op internet staat om dat te doen, meer bij geen enkele van de...
  6. Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft

in Windows 10 Gaming
    Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft: hallo,vandaag probeerde ik mijn laptop als aparaat te toevoegen aan mijn microsoft account. Ik had mijn laptop eerst when apparaten verwijderd om te zien of ik de mogelij hij zou hebben om de locatie van mijn laptop te vinden. Hierbij zag ik geen locatie maar wel dat mijn...
  7. Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft

Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft: hallo,vandaag probeerde ik mijn laptop als aparaat te toevoegen aan mijn microsoft account. Ik had mijn laptop eerst when apparaten verwijderd om te zien of ik de mogelij hij zou hebben om de locatie van mijn laptop te vinden. Hierbij zag ik geen locatie maar wel dat mijn...
  8. Updat 22H2 lukt niet!

in Windows 10 Gaming
    Updat 22H2 lukt niet!: Ik probeer de update versie 22H2 KB5043064 voor Windows 10 te installeren. Lukt niet! Krijg elke keer foutmelding 0x800f0831. Diverse opties geprobeerd die op internet staan zoals via C: diverse commando’s en handmatig uit de update catalogus. Foutmelding blijft komen! Iemand...
  9. Updat 22H2 lukt niet!

Updat 22H2 lukt niet!: Ik probeer de update versie 22H2 KB5043064 voor Windows 10 te installeren. Lukt niet! Krijg elke keer foutmelding 0x800f0831. Diverse opties geprobeerd die op internet staan zoals via C: diverse commando’s en handmatig uit de update catalogus. Foutmelding blijft komen! Iemand...
  10. Updat 22H2 lukt niet!

in Windows 10 Installation and Upgrade