Windows 10: MEDS

Discus and support MEDS in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; al mijn fotos en film en musiek hebben de exstensie MEDS-bestand gekregen kan er niets meer mee tenzij ik 980$ overmaak om ze vrij te krijgen waar gaan... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by johnde bruijn, Sep 9, 2019.

1. MEDS

al mijn fotos en film en musiek hebben de exstensie MEDS-bestand gekregen kan er niets meer mee tenzij ik 980$ overmaak om ze vrij te krijgen waar gaan we heen

wie weet wat te doen

vriendelijke groet *** Email address is removed for privacy ***

:)

johnde bruijn, Sep 9, 2019

2. issues opening (but not playing) audio files in Windows 10 (Creators Update)

Is ReimagePlus an official Microsoft program or is it sponsored or acknowledged by Microsoft as being non-spyware or non-malware?

proteanthread, Sep 9, 2019
  3. inloggning på win10 med ett Microsoftkonto

Hej

Jag har ett Microsoftkonto .

Tänkte använda det till logga in med byta ut för mitt eget inloggnings konto.

När jag försöker svar den att jag inte har något.

Använder 365,one drive och ett Hotmail.com

/Roland

RolandSnarberg, Sep 9, 2019
  4. MEDS

Problem med att få in surf och mms

Hej, jag får inte inte in apn inställningarna för surf och MMS på min mobil. Min mobiloperatör, Phonera har 9 fält att fylla in med text för MMS och min telefon har bara 5 fält
    LG-E900

Lillemor Fahlström Högberg, Sep 9, 2019
Thema:

MEDS

Loading...
  1. MEDS - Similar Threads - MEDS

2. jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator

in Windows 10 Gaming
    jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator: jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-beh%C3%B6ver-hj%C3%A4lp-med-att-%C3%B6ppna/683c8cb5-ee6e-4fd8-a196-7a9e6d18c22b
  3. jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator

in Windows 10 Software and Apps
    jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator: jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-beh%C3%B6ver-hj%C3%A4lp-med-att-%C3%B6ppna/683c8cb5-ee6e-4fd8-a196-7a9e6d18c22b
  4. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

in Windows 10 Gaming
    Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  5. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  6. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

in Windows 10 Gaming
    Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  7. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  8. Core Isolation memory integrity made med delete some files. Now no sound.

in Windows 10 Gaming
    Core Isolation memory integrity made med delete some files. Now no sound.: Hi support,I tried to turn on Core Isolation memory integrity. But it listed several problems as Sys- and reg-files before I could turn it on. So I uninstalled them. After rebooting and restarting then all my sound was gone and I could not choose sound in or output. I checked...
  9. Core Isolation memory integrity made med delete some files. Now no sound.

Core Isolation memory integrity made med delete some files. Now no sound.: Hi support,I tried to turn on Core Isolation memory integrity. But it listed several problems as Sys- and reg-files before I could turn it on. So I uninstalled them. After rebooting and restarting then all my sound was gone and I could not choose sound in or output. I checked...
  10. The log on ask for code 6 digits and the authenticator gives med 8 digits. Not workiging.

The log on ask for code 6 digits and the authenticator gives med 8 digits. Not workiging.: Using the Authenticator, I get a 8 digit code number. When log on the verification code is only 6 digits. What is the problem? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/the-log-on-ask-for-code-6-digits-and-the/35970d32-fa6d-4840-bff7-a8830e31146c

Users found this page by searching for:

1. .meds bestand

,
  2. .meds problem computer