Windows 10: menu demarrer windows10

Discus and support menu demarrer windows10 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Bonjour,Comment puis-je organiser le menu demmarrer de gauche pas les tuiles où le voudrais effacer des noms d'applis sans les supprimer complétement... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by LN23a1bb, May 8, 2022.

1. LN23a1bb Win User

menu demarrer windows10

Bonjour,Comment puis-je organiser le menu demmarrer de gauche pas les tuiles où le voudrais effacer des noms d'applis sans les supprimer complétement du poste ou en réorganiser dans des dossiers comme Microsoft Office par exemple ?Merci de votre aide.Cdt.

:)

LN23a1bb, May 8, 2022
  2. Naki Win User

Feature suggestion: Add right-click menu

Suggestion: Please add a Windows 7 Jump-List and/or right-click menu to the GPU-Z icon in the Windows taskbar. Possible menus in it would be "Exit" and "About GPU-Z...".
    Maybe also "Switch to tab 1/Switch to tab 2/Switch to videocard 1/Switch to videocard 2" too.
    Examples of programs that have such menus are ICQ, Skype, AIM.

NOTE: It seems for a right-click menu, Windows 7 is not needed - it works on WinXP and Vista too.
    But even a Windows 7 Jump-list may be good enough.
    What do you think?

Naki, May 8, 2022
  3. AndreePin Win User
    AndreePin, May 8, 2022
  4. menu demarrer windows10

windows10

Hi,

Let's try to isolate issue. Are you trying to install a printer? The error is might be caused by a corruption on the printer's driver. We also suggest that you use the troubleshooter for the printer. Follow the steps below:

• Search for Troubleshooting using Cortana or Search bar on
      Start Menu.
    • Click on Hardware and Sound.
    • Click on Printer.
    • Follow the on-screen instructions.

Looking forward to your response.

Radney Dri, May 8, 2022
Thema:

menu demarrer windows10

Loading...
  1. menu demarrer windows10 - Similar Threads - menu demarrer windows10

2. menu demarrer windows10

in Windows 10 Gaming
    menu demarrer windows10: Bonjour,Comment puis-je organiser le menu demmarrer de gauche pas les tuiles où le voudrais effacer des noms d'applis sans les supprimer complétement du poste ou en réorganiser dans des dossiers comme Microsoft Office par exemple ?Merci de votre aide.Cdt....
  3. menu demarrer windows10

in Windows 10 Customization
    menu demarrer windows10: Bonjour,Comment puis-je organiser le menu demmarrer de gauche pas les tuiles où le voudrais effacer des noms d'applis sans les supprimer complétement du poste ou en réorganiser dans des dossiers comme Microsoft Office par exemple ?Merci de votre aide.Cdt....
  4. LE MENU DEMARRER NE S AFFICHE PLUS

in Windows 10 Customization
    LE MENU DEMARRER NE S AFFICHE PLUS: Bonjour,Le bouton de windows DEMARRER ainsi que la barre des tache ne s'affiche plus.La touche Windows + la touche i : il ne se passe rienLorsque je clique sur la touche WINDOWS de mon clavier, rien ne s'affiche.La barre des taches est donc innacessible sauf je peux accéder à...
  5. LE MENU DEMARRER NE S AFFICHE PLUS

in Windows 10 Gaming
    LE MENU DEMARRER NE S AFFICHE PLUS: Bonjour,Le bouton de windows DEMARRER ainsi que la barre des tache ne s'affiche plus.La touche Windows + la touche i : il ne se passe rienLorsque je clique sur la touche WINDOWS de mon clavier, rien ne s'affiche.La barre des taches est donc innacessible sauf je peux accéder à...
  6. LE MENU DEMARRER NE S AFFICHE PLUS

in Windows 10 Software and Apps
  7. Window's ne demarre pas automatiquement

in Windows 10 Gaming
    Window's ne demarre pas automatiquement: Bonjour, Windows ne démarre pas automatiquement et affiche les codes erreurs suivants: 0X1F ET 0X490. Comment corriger ce problème? Cordialement. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-ne-demarre-pas-automatiquement/ed81722c-4a1b-4696-b735-fefa6fda279c
  8. Window's ne demarre pas automatiquement

in Windows 10 Software and Apps
    Window's ne demarre pas automatiquement: Bonjour, Windows ne démarre pas automatiquement et affiche les codes erreurs suivants: 0X1F ET 0X490. Comment corriger ce problème? Cordialement. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-ne-demarre-pas-automatiquement/ed81722c-4a1b-4696-b735-fefa6fda279c
  9. Window's ne demarre pas automatiquement

in User Accounts and Family Safety
  10. Windows10 boot menu automatic opening

in Windows 10 Performance & Maintenance
    Windows10 boot menu automatic opening: In my windows 10 on hp lap..... ...There is a problem with my boot menu i tried to switch on my lap it starts with automatically with boot menu if anyone have same problem or who knows how to solve it please help. .?...