Windows 10: mes icones disparaissent

Discus and support mes icones disparaissent in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; je mets mon pc en vieille.je le reveille.mes icones sont toutes en désordre.win 11 64 last updateque faireque pouvez vous faire... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by jean pierre weber, Jan 3, 2024.

1. mes icones disparaissent

je mets mon pc en vieille.je le reveille.mes icones sont toutes en désordre.win 11 64 last updateque faireque pouvez vous faire

:)

jean pierre weber, Jan 3, 2024

2. Edge Search Does Not Permit Change of Region

I got these suggestions from the Microsoft Community forum.No. 1 worked for me:

Thank you for posting the query on Microsoft Community. I am glad to assist you on this.
    We have reproduce the issue here and we are able to access non-regional search for google using Microsoft Edge.
    I would suggest you to try the below steps and check if it helps.
    Step 1:
    Clear browsing data option of Microsoft Edge and check if you face the issue. To do so perform the steps below.

1. Click on the More actions icon next to the feedback icon present on top right corner of the Project Spartan homepage.
    2. Select Settings and click on Choose what to clear.
    3. Check the boxes Browsing history, Cookies and saved website data and Cached data and files and click on Clear.
    Step 2:
    I suggest you to create a new user account and check if the issue occurs.

1. Go to Settings.
    2. Choose Accounts and then select Family and other users.
    3. Select add someone else on this PC.
    4. Enter a user name and hit next.
    5. Click on Finish.
    6. Sign out from the current Account and Log into the new account.
    Step 3:
    It could also happen because of network issue. I suggest you to try with different network connection and check if it helps.

hurricane51, Jan 3, 2024
  3. niko084 Win User
    Insurgency wont install and run for me....

I have played and have fully updated CS and Half life 2....
    I am using the newest client and installed the SDK.

I am completely blown away, if i click the desktop icon it starts the sdk and then closes, and it doesn't show up in my game list...

First mod attempt install here, followed the directions step by step on the mods website...

Any ideas?

niko084, Jan 3, 2024
  4. Yaqub K Win User

mes icones disparaissent

System Icons on taskbar

Hi,

Thank you for posting on Microsoft Communities.

Are you referring to the clock system icon on the taskbar?

If so, I suggest you to follow the steps mentioned below:

• Click on the search bar on the taskbar.

• Type system icons.

• Under Turn System Icons ON or OFF, turn On the Clock and check with the issue.

Hope it helps.

Yaqub K, Jan 3, 2024
Thema:

mes icones disparaissent

Loading...
  1. mes icones disparaissent - Similar Threads - mes icones disparaissent

2. Bonjour, Mes icones sur la barre de tâches sont figées ! Comment les déplacer ?

in Windows 10 Software and Apps
    Bonjour, Mes icones sur la barre de tâches sont figées ! Comment les déplacer ?: Impossible de déplacer les icones de la barre de tâches ! Comment faire ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bonjour-mes-icones-sur-la-barre-de-t%C3%A2ches/89345d7d-f3d5-4566-a045-744497256a66
  3. Pb avec dossiers mes documents

in Windows 10 Gaming
    Pb avec dossiers mes documents: Bonjour, j ai voulu deplacer le dossier mes documents sur un autre disque cela a bien fonctionné mais cela a créé des problème avec des sauvegardes de jeux.J ai voulu remettre le dossier mes documents a leur place mais windows me dit que le dossier existe deja et qu il est...
  4. Pb avec dossiers mes documents

Pb avec dossiers mes documents: Bonjour, j ai voulu deplacer le dossier mes documents sur un autre disque cela a bien fonctionné mais cela a créé des problème avec des sauvegardes de jeux.J ai voulu remettre le dossier mes documents a leur place mais windows me dit que le dossier existe deja et qu il est...
  5. mes icones disparaissent

in Windows 10 Gaming
    mes icones disparaissent: je mets mon pc en vieille.je le reveille.mes icones sont toutes en désordre.win 11 64 last updateque faireque pouvez vous faire https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mes-icones-disparaissent/5a983f37-1b3e-4967-b8b3-d6a87fd6ce7c
  6. Mes fichiers enregistrer-sous projet paint 3d disparaissent au bout de quelques jours.

in Windows 10 Gaming
    Mes fichiers enregistrer-sous projet paint 3d disparaissent au bout de quelques jours.: Salut! J'utilise fréquemment Paint 3d depuis près de 3 ans et je n'ai jamais vraiment rencontré de problèmes. Cependant, il y a 1 an de cela, tout mes fichiers enregistrer-sous Paint 3d ont juste disparu du menu "ouvrir" de Paint 3d.Lorsque vous ouvrez paint 3d, vous avez les...
  7. Mes fichiers enregistrer-sous projet paint 3d disparaissent au bout de quelques jours.

Mes fichiers enregistrer-sous projet paint 3d disparaissent au bout de quelques jours.: Salut! J'utilise fréquemment Paint 3d depuis près de 3 ans et je n'ai jamais vraiment rencontré de problèmes. Cependant, il y a 1 an de cela, tout mes fichiers enregistrer-sous Paint 3d ont juste disparu du menu "ouvrir" de Paint 3d.Lorsque vous ouvrez paint 3d, vous avez les...
  8. criptage de mes fichiers en ".Cadq"????

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    criptage de mes fichiers en ".Cadq"????: salut y a t il une solution pour le décrytage des fichiers rénommés d'extention".Cadq"? merci https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/all/criptage-de-mes-fichiers-en-cadq/37684165-2562-4a4a-82bd-8751b7fd021a
  9. enregistrer les messages dans mes documents

in Windows 10 Network and Sharing
    enregistrer les messages dans mes documents: Bonjour dans l'application courrier je ne trouve pas comment enregistrer mes messages dans mes documents j'ai posé la question à l'aide virtuelle,on m'a dirigé vers un article de 2010 qui indique de faire une serie de manoeuvres compliquées pour chaque message ou de passer...
  10. comment importer mes contacts sur skype

in Microsoft Windows 10 Store
    comment importer mes contacts sur skype: je ne sais pas comment faire pour importer mes contacts https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/comment-importer-mes-contacts-sur-skype/7133bdbc-8f3e-47a6-b06d-91e71b342ea7"