Windows 10: mijn pc start vaak vanzelf terug op

Discus and support mijn pc start vaak vanzelf terug op in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; beste mijn pc start vaak vanzelf terug.ik heb de temp al gecontroleerd en update's gedaan.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Senne Debaene, May 6, 2025 at 3:42 PM.

1. mijn pc start vaak vanzelf terug op

beste mijn pc start vaak vanzelf terug.ik heb de temp al gecontroleerd en update's gedaan.

:)

Senne Debaene, May 6, 2025 at 3:42 PM

2. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.

Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos voordat het lukte.

Nu op mijn nieuwe desktop wil ik ook met dezelfde pincode inloggen, maar dat lukt niet. Ik kreeg opeens een nieuwe emailadres van Outlook, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu probeer ik al een poosje dat weer op mijn oude @hotmail te terug te zetten, maar dat gaat niet.

Nog een vraag: ik wil mijn harddisk van de oude computer in m'n nieuwe plaatsen, dat schijnt heel gemakkelijk te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aansluiten, wie kan me helpen?

karelsepetersen, May 6, 2025 at 3:46 PM
  3. Ad Oomen Win User
    Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account

Goedendag, mijn naam is XXX en ben zo onoplettend geweest om Family Safety enkele zaken in te vullen maar kom nu niet meer in mijn mail en agenda. Mijn leeftijd is verkeerd en mijn mail adres is weg dat moet zijn *** Email address is removed for privacy ***. Kunnen jullie mij helpen? Is schrijf dit op mijn normale desktop maar het probleem speel zich voornamelijk af op mijn laptop die start inmiddels niet meer vanwege diverse wijzigingen. Please help me. Groetjes

geb: 29-12-1945

***Personal information deleted by the moderator. Please see the Microsoft Community Frequently Asked Questionsfor more information on how you can protect your privacy.***"

4. mijn pc start vaak vanzelf terug op

Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik log helemaal niet in op mijn computer, omdat het niet kan. Op de community kan ik wel inloggen met Hotmail, maar ik wil ook kunnen inloggen met mijn pincode op deze computer. Dat is het probleem, met Outlook inloggen gaat niet, omdat daar geen wachtwoord bij heb.

Ik denk dat ik alles maar weer opnieuw moet doen, want dit werkt niet. En dan krijg ik weer het probleem op mijn laptop, daar moet dan ook weer alles worden aangepast.

karelsepetersen, May 6, 2025 at 3:46 PM
Thema:

mijn pc start vaak vanzelf terug op

Loading...
  1. mijn pc start vaak vanzelf terug op - Similar Threads - mijn start vaak

2. mijn pc start vaak vanzelf terug op

in Windows 10 Gaming
    mijn pc start vaak vanzelf terug op: beste mijn pc start vaak vanzelf terug.ik heb de temp al gecontroleerd en update's gedaan. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-pc-start-vaak-vanzelf-terug-op/79e0e122-363e-42bd-a3b2-bff8037fab66
  3. Na update start mijn laptop niet meer op

in Windows 10 Software and Apps
    Na update start mijn laptop niet meer op: Hoi,Ik heb een surface 5 pro die ik heb geupdated.Maar na de update krijg ik de fout code 0xd0000225.Zowel de gezichtsherkenning als de pincode werkt niet, dus kan heel mijn laptop niet meer opstarten.Een nieuwe code verzenden naar mijn mailadres gaat ook niet, deze mail komt...
  4. Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn...
  5. Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn...
  6. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  7. Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account

in Windows 10 Gaming
    Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account: Goedendag, mijn naam is Ad Oomen en ben zo onoplettend geweest om Family Safety enkele zaken in te vullen maar kom nu niet meer in mijn mail en agenda. Mijn leeftijd is verkeerd en mijn mail adres is weg dat moet zijn *** Email address is removed for privacy ***. Kunnen...
  8. Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account

Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account: Goedendag, mijn naam is Ad Oomen en ben zo onoplettend geweest om Family Safety enkele zaken in te vullen maar kom nu niet meer in mijn mail en agenda. Mijn leeftijd is verkeerd en mijn mail adres is weg dat moet zijn *** Email address is removed for privacy ***. Kunnen...
  9. Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account

in Windows 10 Customization
  10. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

in Windows 10 Gaming
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...