Windows 10: Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

Discus and support Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jag har en åtta år gammal DELL laptop och kör Windows 10. Datorn kommunicerar med nätet via 4G och wifi. Nu har jag fått in fiber i huset. Den nya... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by BengtLarsson6, May 30, 2022.

1. Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

Jag har en åtta år gammal DELL laptop och kör Windows 10. Datorn kommunicerar med nätet via 4G och wifi. Nu har jag fått in fiber i huset. Den nya routern lirar med telefon och TV via wifi. Men ej med min dator. Det nya nätverket kommer ej upp som något alternativ. Men med Ethernetkabeln går det bra! Varför kan jag ej nå datorn via wifi? Tacksam för ev. hjälp!

:)

BengtLarsson6, May 30, 2022

2. Problem med att få in surf och mms

Hej, jag får inte inte in apn inställningarna för surf och MMS på min mobil. Min mobiloperatör, Phonera har 9 fält att fylla in med text för MMS och min telefon har bara 5 fält
    LG-E900

Lillemor Fahlström Högberg, May 30, 2022
  3. HP Envy 6 WiFi Drops from 5 mins to 5 mins

Hi guys,

My HP Envy 6 laptop's WiFi connection is dropping from around 5 mins to 5 mins. I have to reconnect it manually each time.

I suspect this might be an outdated driver issue.

I'm aware Windows 10 isn't officially supported for my model and

there aren't any win10 network drivers mentioned for it on hp official site either.

I'm on an HP Envy 6 1012tx running Win10 Pro.

Broadcom 4313GN 802.11b/g/n 1x1 WiFi Adapter

Please help me fix this up guys I've literally been struggling for months to get this fixed.

Regards

Dasun

DasunNirmitha, May 30, 2022
  4. Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

Wifi dissconects every 1-3 mins since update to windows 10

Since updating to windows 10 on my acer aspire e5-571 it disconects from the wifi every 1-2 mins i was wondering if there is a fix to this or if it is just a problem with the device any suggestions would be massively appreciated. Thanks.

Jordon Syrett, May 30, 2022
Thema:

Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

Loading...
  1. Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi. - Similar Threads - Min fiberrouter och

2. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Gaming
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  3. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Software and Apps
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  4. Wifi 6 Laptop disconnects after 5-10 mins

in Windows 10 Gaming
    Wifi 6 Laptop disconnects after 5-10 mins: I have a new Laptop that have Wifi 6 adapter and disconnects from the wifi every 5-10 mins. Any resolutions ypu can provide? I already updated the wifi driver, uninstalled and reinstalled network adapter, Done Network reset, reboot and reset the router....
  5. Wifi 6 Laptop disconnects after 5-10 mins

in Windows 10 Software and Apps
    Wifi 6 Laptop disconnects after 5-10 mins: I have a new Laptop that have Wifi 6 adapter and disconnects from the wifi every 5-10 mins. Any resolutions ypu can provide? I already updated the wifi driver, uninstalled and reinstalled network adapter, Done Network reset, reboot and reset the router....
  6. Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

in Windows 10 Gaming
    Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.: Jag har en åtta år gammal DELL laptop och kör Windows 10. Datorn kommunicerar med nätet via 4G och wifi. Nu har jag fått in fiber i huset. Den nya routern lirar med telefon och TV via wifi. Men ej med min dator. Det nya nätverket kommer ej upp som något alternativ. Men med...
  7. Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

in Windows 10 Network and Sharing
    Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.: Jag har en åtta år gammal DELL laptop och kör Windows 10. Datorn kommunicerar med nätet via 4G och wifi. Nu har jag fått in fiber i huset. Den nya routern lirar med telefon och TV via wifi. Men ej med min dator. Det nya nätverket kommer ej upp som något alternativ. Men med...
  8. HP Envy 6 WiFi Drops from 5 mins to 5 mins

HP Envy 6 WiFi Drops from 5 mins to 5 mins: Hi guys, My HP Envy 6 laptop's WiFi connection is dropping from around 5 mins to 5 mins. I have to reconnect it manually each time. I suspect this might be an outdated driver issue. I'm aware Windows 10 isn't officially supported for my model and there aren't any win10...
  9. laptop freezes after 20 min

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    laptop freezes after 20 min: Hi My laptop is freezing after 20 to 30 min after starting the laptop in normal mode, but it is working properly in safe mode https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/laptop-freezes-after-20-min/bd28c89d-5776-4f84-a4ae-c5886a40639b
  10. Wifi not working for more than 2 mins

Wifi not working for more than 2 mins: Hi, I have hp pavilion g6-1365ea laptop with OS: Windows 10 pro. I am fed up with ra-link 5930 built in adapter as wifi connection doesn't last more than 2-3 mins. M not sure if this is adapter issue or PC heat up issue..as it connects wifi when PC is cool..it gets heated up...