Windows 10: Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...

Discus and support Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar... in Windows 10 Customization to solve the problem; Hej!Telenor afslutter sin mail-tjeneste og min mailadressse ophörer/slutter dermed. Jeg vil overföre mit abonnement på Micrpsoft 365 til min anden... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by Ute Hummel, Jan 4, 2024.

1. Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...

Hej!Telenor afslutter sin mail-tjeneste og min mailadressse ophörer/slutter dermed. Jeg vil overföre mit abonnement på Micrpsoft 365 til min anden mailadresse. Hvad og hvordan gör jeg?

:)

Ute Hummel, Jan 4, 2024

2. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Jan 4, 2024
  3. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Selvom jeg har kontroleret mine data i Microsoft-konto OG der ingen fejl er, kan jeg stadig ikke stppe jeres krav om " at konfigure min familie" på min lumia-825. ?

Jeg er omkr. 70 år, så det virker iriterende!- HVAD GØR JEG GALT ?

venligst L: *** Email address is removed for privacy *** og
    L: *** Email address is removed for privacy ***

Bente Louise Grove, Jan 4, 2024
  4. Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...

*** Email address is removed for privacy ***

Why has *** Email address is removed for privacy *** appeared at the top of my email address list?

This has taken over from my other email address and I may have sent emails to engage windows instead of my personal email address, because engage windows has suddenly appeared at the top of my address list.

Why has this list changed anyway?

WilliamTodd4, Jan 4, 2024
Thema:

Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...

Loading...
  1. Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar... - Similar Threads - Min mailadresse ***

2. *** Email address is removed for privacy ***@*** Email address is removed for privacy ***

in User Accounts and Family Safety
    *** Email address is removed for privacy ***@*** Email address is removed for privacy ***: *** Email address is removed for privacy ***@*** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/%E8%AF%B7%E5%B8%AE%E5%8A%A9%E8%B0%A2%E8%B0%A2/2703b45c-0d25-4756-92df-dac4f5957bd3
  3. *** Email address is removed for privacy ***@*** Email address is removed for privacy ***

in Windows 10 Gaming
    *** Email address is removed for privacy ***@*** Email address is removed for privacy ***: *** Email address is removed for privacy ***@*** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/%E8%AF%B7%E5%B8%AE%E5%8A%A9%E8%B0%A2%E8%B0%A2/2703b45c-0d25-4756-92df-dac4f5957bd3
  4. Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...

in Windows 10 Gaming
    Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...: Hej!Telenor afslutter sin mail-tjeneste og min mailadressse ophörer/slutter dermed. Jeg vil overföre mit abonnement på Micrpsoft 365 til min anden mailadresse. Hvad og hvordan gör jeg?...
  5. Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...

in Windows 10 Software and Apps
    Min mailadresse *** Email address is removed for privacy *** findes ikke fra den 14 januar...: Hej!Telenor afslutter sin mail-tjeneste og min mailadressse ophörer/slutter dermed. Jeg vil overföre mit abonnement på Micrpsoft 365 til min anden mailadresse. Hvad og hvordan gör jeg?...
  6. *** Email address is removed for privacy ***

in Windows 10 Gaming
    *** Email address is removed for privacy ***: Update windws 7 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/-/3213dc9b-3249-4291-9a16-69ebec695685
  7. *** Email address is removed for privacy ***

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    *** Email address is removed for privacy ***: who is he??? he reacted to my mess to! https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/all/-/2996613c-dd5e-47e7-96e4-895a4a6b5c8f
  8. find my email account *** Email address is removed for privacy ***

in Windows 10 Installation and Upgrade
    find my email account *** Email address is removed for privacy ***: I cannot find my email account https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/find-my-email-account/efaeafe6-abe8-4f75-a3bf-55eadeaec5da
  9. Find email address for *** Email address is removed for privacy ***9m?

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Find email address for *** Email address is removed for privacy ***9m?: My phone number is linked to 4 accounts. 1 of them I don't remember making, or is somebody who has used my phone number on a hotmail account. I want to delete the account but all the info I have for the account is *** Email address is removed for privacy ***.... how can I...
  10. *** Email address is removed for privacy ***

in Windows 10 Network and Sharing
    *** Email address is removed for privacy ***: I need to change my email address with Microsoft, Where do I go to do this? Thank You https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/-/142abdae-c559-4405-8146-1afe5220f182