Windows 10: min mikrofon virker ikke !!!
Discus and support min mikrofon virker ikke !!! in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Julia alvares_909, Oct 16, 2018.
Thema:
min mikrofon virker ikke !!!
Loading...
-
min mikrofon virker ikke !!! - Similar Threads - min mikrofon virker
-
oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable
in Windows 10 Gamingoflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable... -
oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable
in Windows 10 Software and Appsoflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable... -
Min pc starter ikke rigtigt op
in Windows 10 GamingMin pc starter ikke rigtigt op: Hej CommunityJeg har haft mit chassis åben og nu starter min pc ikke rigtigt op. Hvad gør jeg?Venligst Kurt Frederiksen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-starter-ikke-rigtigt-op/d257eca0-690d-4f4c-b695-06eb0a12a4bd -
Min pc starter ikke rigtigt op
in Windows 10 Software and AppsMin pc starter ikke rigtigt op: Hej CommunityJeg har haft mit chassis åben og nu starter min pc ikke rigtigt op. Hvad gør jeg?Venligst Kurt Frederiksen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-starter-ikke-rigtigt-op/d257eca0-690d-4f4c-b695-06eb0a12a4bd -
Mikrofon gond
in Windows 10 GamingMikrofon gond: a widows 11 nem ismeri fel a creative webkamera mikrofont , a kamera müködik, elsödleges mikrofonak van kijelölve ??vettem egy másik webkamerát annak sem müködik a mikrofonja mit tudok tenni Köszi... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 Software and AppsGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 Installation and UpgradeGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 GamingGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter... -
start menu virker ikke
in Windows 10 Customizationstart menu virker ikke: Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding Programmet kan ikke starte...
Users found this page by searching for:
mikrofon virker ikke på hyperx
,hyperx cloud mikrofon virker ikke