Windows 10: Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

Discus and support Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Det är väldigt jobbigt när man spelar något och så tabbar den ut. Någon känd lösning?... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Limetacos, Jul 29, 2022.

1. Limetacos Win User

Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

Det är väldigt jobbigt när man spelar något och så tabbar den ut. Någon känd lösning?

:)

Limetacos, Jul 29, 2022

2. Display settings fryser sig i 1-2 sekunder i windows 10.

Hej! Uppdaterade precis till windows 1809 versionen och då började det krångla. Windows 10 hänger sig i några sekunder när man trycker in på display settings eller bara trycker nere på volym ikonen nere i höger hörn. detta beror på när jag duplicerat min
    gamingskärm med mitt capture card. då jag streamar till twitch är detta nödvändigt, fungerade klockrent i den tidigare verisonen, något som ni kanske kan försöka fixa med en update? har testat med SFC, men problemet kvarstår, har även märkt att vissa spel
    kan hänga sig i några sekunder.

Tom J Huntley, Jul 29, 2022
  3. Windows phone 8 vilka appar använder min position?

Hej!
    Har en Nokia Lumia 820 med Windows Phone 8. Har installerat en hel del appar och under installationen fick jag ibland frågan om appen skulle få använda min position.
    Finns det något sätt eller någon app där jag kan kontrollera vilka appar som använder min position?
    Vet att jag kan avaktivera positioneringstjänster, men det är jag inte intresserad av, är intresserad av att få kontroll över vilka appar som ska få använda min position.
    Jämför med den fina möjligheten av att kunna kontrollera vilka appar som tillåts köras i bakgrunden.

HansLundin, Jul 29, 2022
  4. Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

ominstallation av windows 10

Hej jag ominstallerade min dator med windows 10 och när jag startar datorn så står det annan användare och inget lösenord funkar vad ska jag gjöra mvh Anders.

AndersKemppinen, Jul 29, 2022
Thema:

Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

Loading...
  1. Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel. - Similar Threads - Min ps4 kontroll

2. jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator

in Windows 10 Gaming
    jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator: jag behöver hjälp med att öppna Bitlocker i min dator https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-beh%C3%B6ver-hj%C3%A4lp-med-att-%C3%B6ppna/683c8cb5-ee6e-4fd8-a196-7a9e6d18c22b
  3. BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

in Windows 10 Gaming
    BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?: Bit locker har blockerat min dator. Hur får jag nyckeln? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bitlocker-har-st%C3%A4ngt-min-dator-hur-g%C3%B6r/388a0a0a-9472-4a77-b95e-a65e2a29f689
  4. BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?

in Windows 10 Software and Apps
    BitLocker har stängt min dator. Hur gör jag?: Bit locker har blockerat min dator. Hur får jag nyckeln? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bitlocker-har-st%C3%A4ngt-min-dator-hur-g%C3%B6r/388a0a0a-9472-4a77-b95e-a65e2a29f689
  5. Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....

in Windows 10 Gaming
    Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?...
  6. Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Jag har windows 10 när jag sparar som... PDF så börjar datorn att koppla till skrivaren....: När jag spara som ett word dokument till PDF, så börjar datorn att koppla till skrivaren för utskrift.Hur kan jag stoppa detta för gott, utan att varje gång behöva klicka bort detta i kryssrutan?...
  7. Hur kan jag återställa min dator - windows 11

in Windows 10 Gaming
    Hur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM...
  8. Hur kan jag återställa min dator - windows 11

Hur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM...
  9. Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.: Det är väldigt jobbigt när man spelar något och så tabbar den ut. Någon känd lösning? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-ps4-kontroll-beter-sig-som-en-mus-n%C3%A4r-jag/9f2a1ca3-094f-4f30-9879-1cb1a2801c53
  10. Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?: Efter att jag har uppdaterat min dator till de nya uppdateringarna som finns på datorn kommer det upp ungefär fyra nya uppdateringar som finns tillgängliga. Jag förstår inte varför....