Windows 10: min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

Discus and support min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by MichaelMadsen2, Apr 21, 2025.

1. min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer

:)

MichaelMadsen2, Apr 21, 2025
  2. muruganT Win User

start menu virker ikke

Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding

Programmet kan ikke starte fordi AppVlsSubsystems32.dll mangler på datamaskinen. prøv å installereprogrammet på nytt for å rette opp dette problemet .

, kan dere hjelpe meg å løse denne problem ??

Jeg får heller ikke oppdatere eller installere windows på nytt .

mvh : Murugan

muruganT, Apr 21, 2025
  3. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC og der er forbindelse og der genereres pindkode. PS Musen har tidligere ikke krævet pinkode.

Kære samfund.

Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc.

Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.

MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig gjort det. Tastaturet kræver pin kode - som altid. - MEN der bliver ikke genereret nogen pin kode.

Tastatur, mus og tranc. bragt til reparatør - der kort gjorde som jeg plejer - DER blev der genereret en kode til tastaturet og det virkede - musen virkede med det samme.

Samtlige vejledning er fulgt (kode 0000 og 1234) er forsøgt.

Reparatøren vil have min maskine ind til system rep.

Men jeg skønne ikke det skulle være nødvendigt.

hjælp.

Jannick Rantzau Nielsen, Apr 21, 2025
  4. muruganT Win User

min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

start menu virker ikke

mine barn som har brukt dataen , hen klarte ikke å ølogge inn på pc en for 1 uke siden , så jeg prøvde å logge inn da fikk jeg feil melding , om at jeg må taste gamle passordet som jeg brukt når jeg installert pcen , men jeg husket ikke , jeg har prøvd mye
    til slutt klærte jeg å logge inn,

nå kommer feil meldinger , Windows features

An app on your pc needs the following windows feature

.NET Framework 3.5(includes.NET 2.0 and 3.0)

og ONENOTEM.EXE-Systemfeil

AppVlsSubsystems32.dll mangler

når jeg trykker på installer feature så kommer beskjed om at

You might need apps that require this feature

muruganT, Apr 21, 2025
Thema:

min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

Loading...
  1. min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem - Similar Threads - min mangler opdateringe

2. min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem

in Windows 10 Gaming
    min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem: når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-windows-mangler-opdateringe-men-der-kommer/b1faf0bd-5126-4338-9b1e-73e904cc23ae
  3. Min pc starter ikke rigtigt op

in Windows 10 Gaming
    Min pc starter ikke rigtigt op: Hej CommunityJeg har haft mit chassis åben og nu starter min pc ikke rigtigt op. Hvad gør jeg?Venligst Kurt Frederiksen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-starter-ikke-rigtigt-op/d257eca0-690d-4f4c-b695-06eb0a12a4bd
  4. Min pc starter ikke rigtigt op

in Windows 10 Software and Apps
    Min pc starter ikke rigtigt op: Hej CommunityJeg har haft mit chassis åben og nu starter min pc ikke rigtigt op. Hvad gør jeg?Venligst Kurt Frederiksen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-starter-ikke-rigtigt-op/d257eca0-690d-4f4c-b695-06eb0a12a4bd
  5. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får...
  6. Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...

in Windows 10 Gaming
    Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får...
  7. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 Gaming
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  8. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  9. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  10. min mikrofon virker ikke !!!

min mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01