Windows 10: min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem
Discus and support min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem in Windows 10 Gaming to solve the problem; når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by MichaelMadsen2, Apr 21, 2025.
Thema:
min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem
Loading...
-
min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem - Similar Threads - min mangler opdateringe
-
min windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem
in Windows 10 Software and Appsmin windows mangler opdateringe, men der kommer ikke nogle frem: når man søge opdateringer kommer der ikke nogen, men den siger at jeg mangler opdateringer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-windows-mangler-opdateringe-men-der-kommer/b1faf0bd-5126-4338-9b1e-73e904cc23ae -
Min pc starter ikke rigtigt op
in Windows 10 GamingMin pc starter ikke rigtigt op: Hej CommunityJeg har haft mit chassis åben og nu starter min pc ikke rigtigt op. Hvad gør jeg?Venligst Kurt Frederiksen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-starter-ikke-rigtigt-op/d257eca0-690d-4f4c-b695-06eb0a12a4bd -
Min pc starter ikke rigtigt op
in Windows 10 Software and AppsMin pc starter ikke rigtigt op: Hej CommunityJeg har haft mit chassis åben og nu starter min pc ikke rigtigt op. Hvad gør jeg?Venligst Kurt Frederiksen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-pc-starter-ikke-rigtigt-op/d257eca0-690d-4f4c-b695-06eb0a12a4bd -
Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...
in Windows 10 Software and AppsJeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får... -
Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...
in Windows 10 GamingJeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet...: Jeg har Windows 7 og Edge som søkemotor, men får ikke skrevet ut sider fra min HP Deskjet 840c. Denne har fungert veldig godt inntil for noen måneder siden. Får beskjed om at Microsoft Teredo tunnelkort har et driver problem! Har derfor forsøkt å laste ned ny driver, men får... -
Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...
in Windows 10 GamingHar tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig... -
Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...
in Windows 10 Software and AppsHar tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig... -
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingHar tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig... -
min mikrofon virker ikke !!!
in Windows 10 Software and Appsmin mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01