Windows 10: Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

Discus and support Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by KatjaKrøyer, Apr 16, 2025.

1. Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til.

:)

KatjaKrøyer, Apr 16, 2025
  2. axe0 Win User

Windows 10. Small freeze, then black screen and hard lockup

Diagnostics Test [/i] HDD TEST

Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen notesmall10.png
    Note Run the tests on all hard drives/partitions!

Please run HDTune first, in the order posted!
    *Arrow Run HDTune to
    • check the health,
    • scan for errors, no quick scan but full scan
    • run a benchmark.
    It may take some time, but please take the time you need to perform it properly.
    When above is done please make screenshots of the following
    • the health,
    • the error scan,
    • the benchmark incl. following
      • transfer rate,
      • access time,
      • burst rate,
      • cpu usage.

*Arrow Run SeaTools DOS to check the integrity of your HDD. SeaTools for DOS and Windows - How to Use - Windows 7 Help Forums
    Run the long test.

Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen notesmall10.png
    Note Do not run SeaTools on an SSD as the results will be invalid.
    Make a photo of the result and post it.
    Code:

3. win 10 1709 update KB4056892 error 0x80070bc2

Hej.

Problemet er blevet løst, og computeren virker korrekt igen.

Mange tak for hjælpen.

Niels Arne

Niels Jørgensen, Apr 16, 2025
  4. K0MB Win User

Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

Fix javascript: void(0) error [Windows 10,

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.

Hej, mit navn er Marco og jeg er en uafhængig rådgiver.

Opstår denne fejl i internetbrowseren?

Hvis det er tilfældet, skal du gå til rydde cookies og cache.

Tryk på CTRL + SKIFT + DEL-tasterne, og vælg alt (Cookies, cachedata) undtagen dine adgangskoder.

Luk browseren, og åbn den igen

Thema:

Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

Loading...
  1. Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen - Similar Threads - Mit Bluetooth ikon

2. Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

in Windows 10 Software and Apps
    Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til....
  3. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  4. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  5. Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

in Windows 10 Gaming
    Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om...
  6. Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om...
  7. nestale ikone

in Windows 10 Installation and Upgrade
    nestale ikone: i sve ikone moguče su mi nestale?to je nešto sa one drive a ja neznam što? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/nestale-ikone/bf56c3d7-844a-49ae-9128-e0a37693535b
  8. Bluetooth mit Windows10?

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Bluetooth mit Windows10?: Hello, I bought a Bluetooth adapter and plugged it into my PC. However, Windows does not show anything for Bluetooth. I cannot activate it in the settings. LG Mika Bluetooth mit Windows10?
  9. PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK

in Windows 10 Customization
    PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK: efter jeg købte ny pc for ca. 14 dage siden er min PAPIRKURV væk! hva`gør jeg??? hilsen anne-lise https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/papirkurven-er-blevet-v%C3%A6k/6d7172f4-40cd-4ad8-8641-9c793512e065
  10. bluetooth ikon not showing after update

in Windows 10 Drivers and Hardware
    bluetooth ikon not showing after update: bluetooth ikon is missing after the update . not able to connect any device https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bluetooth-ikon-not-showing-after-update/ced9f0f5-9c09-4874-b56f-05b7a88a2e14