Windows 10: Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Discus and support Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen. in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by PeterLoth, Feb 3, 2022.

1. PeterLoth Win User

Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11 Pro als in Windows 10 Pro de systeemklok, ingesteld op Europa/Amsterdam, opeens een uur achter liep.Dit fenomeen uiteraard opgelost door de systeemtijd met time.windows.com te synchroniseren.Tevens werden twee kritieke fouten op het scherm afgebeeld.Eerste kritieke fout = 'Er is een kritieke fout opgetreden bij het maken

:)

PeterLoth, Feb 3, 2022
  2. JuanMoreno25, Feb 3, 2022
  3. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Hyper V deativication

Hi Geoffrey,

Hyper-V lets you run an operating system or computer system as a virtual machine on Windows. Before proceeding in disabling
    Hyper-V, please create a backup of your files for security purposes.

To disable Hyper-V, please follow the steps below:

• On the Cortana search box, type Turn Windows Features on or off and press
      Enter.
    • Look for the Hyper-V folder.
    • Uncheck the tick-box next to the main Hyper-V folder and click
      OK.
    • Restart your PC.

Should you have further questions, please let us know.

Jefferson Ore, Feb 3, 2022
Thema:

Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Loading...
  1. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen. - Similar Threads - installatie deinstallatie van

2. Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...

in Windows 10 Software and Apps
    Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...: Resolutie 1920 x 1080 60HZAMD Radeon graphics8 bitsRGB kleurindelingSDPR kleur ruimteKwaliteit van foto's is beduiden minder na het overzetten op laptop vanuit S 24. Willen fotoalbum maken dus goede kwaliteit gewenst,...
  3. hyper-v hyper-v xxx

hyper-v hyper-v xxx: hyper-v https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hyper-v/d313a20b-8568-4337-bee9-a31ebb3f0e12
  4. hyper-v hyper-v xxx

in Windows 10 Gaming
    hyper-v hyper-v xxx: hyper-v https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hyper-v/d313a20b-8568-4337-bee9-a31ebb3f0e12
  5. nieuwe installatie van windows 10

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    nieuwe installatie van windows 10: Als ik op mijn laptop op instelling ga en dan op ,bijwerken en beveiliging,Systemherstel,meer herstelopties,opnieuw beginnen met een schoone installatie van windows,,ga dan word ik altijd naartt dien link doorgestuurt maar als u dien link ingeeft zal je zien daat dien niet...
  6. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

in Windows 10 Gaming
    Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11...
  7. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11...
  8. Hyper-V

in Windows 10 Gaming
    Hyper-V: Hi, As anyone tried Hyper-V yet, as isn't it suppose to be an emulator so we can play old games like Silver etc... 6618
  9. Clarification on Hyper-V

in Windows 10 Virtualization
    Clarification on Hyper-V: I see that Windows 10 Pro includes Hyper-V. If enabled, would this work on a client system much the same way as VMWare Player, VirtualBox, etc? I'm very familiar with both of those hypervisors, but have never used the Microsoft offering, and I'm just looking for...
  10. Hyper-V no sound

in Windows 10 Virtualization
    Hyper-V no sound: Is there anyway to get sound with the various VM's that I have created in Hyper-V ? I am currently using it in 8.1 Pro. Larry 4927