Windows 10: Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

Discus and support Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by joep12378, Feb 22, 2025.

1. joep12378 Win User

Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte scherm met het dell logo max 15 min gewacht . Ook heb ik geprobeerd de laptop te resetten. Als zowel alleen instellen. Dan geeft hij aan dat er is mis is, maar ook naar fabrieksinstellingen. Hij loopt dan vast op het opslaan van mijn bestanden. Hopelijk kan ik geholpen worden!

:)

joep12378, Feb 22, 2025
  2. Bart VWB Win User

Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Hallo,

Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

Hulp a.u.b.

Mvg,
    Bart

Bart VWB, Feb 22, 2025
  3. LuizScruz Win User
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hallo Bart, welkom bij de Microsoft community, ik help je vandaag graag verder;

Ik begrijp dat er geen problemen zijn in Windows10 om een software te installeren;

In eerste instantie niet aanbevolen Updates;

Maak ALLES als updates in behandeling;
    Nadat u ervoor hebt gezorgd dat Windows up-to-date is, probeert u het programma opnieuw te installeren;

Als het nog steeds niet werkt, probeer dan de methoden in de onderstaande video:

Opmerking: de video is in het Engels, als je moeite hebt om de ondertitels en vertaling op Youtube te begrijpen;

Controleer of het nu mogelijk is om het programma te installeren;

Ik hoop dat dit helpt, tot snel!

LuizScruz, Feb 22, 2025
  4. Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.

Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos voordat het lukte.

Nu op mijn nieuwe desktop wil ik ook met dezelfde pincode inloggen, maar dat lukt niet. Ik kreeg opeens een nieuwe emailadres van Outlook, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu probeer ik al een poosje dat weer op mijn oude @hotmail te terug te zetten, maar dat gaat niet.

Nog een vraag: ik wil mijn harddisk van de oude computer in m'n nieuwe plaatsen, dat schijnt heel gemakkelijk te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aansluiten, wie kan me helpen?

karelsepetersen, Feb 22, 2025
Thema:

Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

Loading...
  1. Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op - Similar Threads - installeren nieuw programma

2. Na update start mijn laptop niet meer op

in Windows 10 Software and Apps
    Na update start mijn laptop niet meer op: Hoi,Ik heb een surface 5 pro die ik heb geupdated.Maar na de update krijg ik de fout code 0xd0000225.Zowel de gezichtsherkenning als de pincode werkt niet, dus kan heel mijn laptop niet meer opstarten.Een nieuwe code verzenden naar mijn mailadres gaat ook niet, deze mail komt...
  3. Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

in Windows 10 Gaming
    Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op: Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte...
  4. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  5. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  6. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

in Windows 10 Gaming
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  7. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  8. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

in Windows 10 Gaming
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  9. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  10. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

in Windows 10 Installation and Upgrade