Windows 10: Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op
Discus and support Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by joep12378, Feb 22, 2025.
Thema:
Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op
Loading...
-
Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op - Similar Threads - installeren nieuw programma
-
Na update start mijn laptop niet meer op
in Windows 10 Software and AppsNa update start mijn laptop niet meer op: Hoi,Ik heb een surface 5 pro die ik heb geupdated.Maar na de update krijg ik de fout code 0xd0000225.Zowel de gezichtsherkenning als de pincode werkt niet, dus kan heel mijn laptop niet meer opstarten.Een nieuwe code verzenden naar mijn mailadres gaat ook niet, deze mail komt... -
Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op
in Windows 10 GamingNa installeren nieuw programma, laptop start niet meer op: Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte... -
Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?
in Windows 10 GamingMijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2 -
Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?
in Windows 10 Software and AppsMijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2 -
Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer
in Windows 10 GamingKan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos... -
Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer
in Windows 10 Software and AppsKan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos... -
Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.
in Windows 10 GamingSoftware installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op... -
in Windows 10 Software and AppsSoftware installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op... -
in Windows 10 Installation and UpgradeSoftware installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...