Windows 10: Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

Discus and support Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Windows 11 Home 64 bits Versie: 26100.3037MicroprocessorAMD Ryzen 5 7520U with Radeon GraphicsSysteemgeheugen8 GBGeheugensleuf 14GB Samsung... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Bjorn Lefevere, Apr 17, 2025.

1. Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

Windows 11 Home 64 bits Versie: 26100.3037MicroprocessorAMD Ryzen 5 7520U with Radeon GraphicsSysteemgeheugen8 GBGeheugensleuf 14GB Samsung 5500MHzGeheugensleuf 24GB Samsung 5500MHzSysteemkaart8B2F 52.42Systeem-BIOSF.10VideoVideokaart 1AMD RadeonTM GraphicsHuidige resolutie1920 x 1080Vernieuwingssnelheid60 HzVersie32.0.11020.16 6/14/2024AudioApparaat 1Realtek High Definition AudioStatusIngeschakeldStuurprogrammaRTKVHD64.sysVersie6.0.9718.1Apparaat 2AMD Audio DeviceStatusIngeschakeldStuurprogrammaamdacpafd.sysVersie6.0.0.49Apparaat 3AMD High Definition Audio DeviceStatusIngeschakeldStuurpro

:)

Bjorn Lefevere, Apr 17, 2025
  2. Ni Hao1 Win User

Windows 11 na een tijdje geen wifi netwerken meer

1. Op een Asus ROG Strix G7131C laptop met Windows 11. Als ik de laptop opstart, werkt alles naar behoren. Zolang ik blijf werken is alles OK, maar als ik een tijdje niet op de laptop zit en ik kom terug dan heb ik opeens geen wifi netwerk meer. Ik kan niet eens een netwerk selecteren want er zijn geen wifi netwerken meer gevonden. Pas na een volledige herstart is alles weer in orde.
    2. Ik heb contact gezocht met ASUS en deze gaven mij een link voor een nieuwe wifi driver. Deze geïnstalleerd maar hetzelfde probleem helaas; vervolgens werd mij geadviseerd Windows opnieuw te installeren maar dat is natuurlijk een nö-go optie.
    3. Het probleem deed zich het eerst na de laatste recente Windows update voor.
    4. Een ander iets is, dat na een netwerk reset de pc opnieuw wordt opgestart hetgeen vervelend en irritant is; je moet toch gewoon de netwerk sockets en drivers kunnen herstarten zonder complete herstart

Ni Hao1, Apr 17, 2025
  3. Bart VWB Win User
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Hallo,

Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

Hulp a.u.b.

Mvg,
    Bart

Bart VWB, Apr 17, 2025
  4. Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

Beste Community,

Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop (Lenovo Yoga) mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en de usb-c kabel doet het nog wel. Ik heb mijn windows al hersteld naar een eerdere versie, maar nu krijg ik een pop-up van windows verkenner dat de apparaat een storing heeft veroorzaakt en niet meer herkend wordt.

Kan iemand mij hierbij helpen? Vrij bizar dat ik na een update mijn laptop niet meer zoals voorheen kan gebruiken. Vrij lastig met name aangezien ik thuis werk.

Alvast bedankt!

woutvandenbroek, Apr 17, 2025
Thema:

Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

Loading...
  1. Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor... - Similar Threads - systeem herstel kan

2. Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

in Windows 10 Gaming
    Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...: Windows 11 Home 64 bits Versie: 26100.3037MicroprocessorAMD Ryzen 5 7520U with Radeon GraphicsSysteemgeheugen8 GBGeheugensleuf 14GB Samsung 5500MHzGeheugensleuf 24GB Samsung 5500MHzSysteemkaart8B2F 52.42Systeem-BIOSF.10VideoVideokaart 1AMD RadeonTM GraphicsHuidige...
  3. Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn...
  4. Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Mijn computer start niet meer vanzelf op na een stopcode. Wat moet ik doen?: Een aantal dagen geleden opende ik mijn laptop en kreeg ik de stopcode: 'MEMORY MANAGEMENT'. Er staat op het blauwe scherm dat mijn computer opnieuw wordt opgestart nadat alle foutgegevens zijn verzameld. Nu staat deze al 2 dagen om 100% voltooid, maar er gebeurt niets. Mijn...
  5. Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

in Windows 10 Gaming
    Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op: Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte...
  6. Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op

in Windows 10 Software and Apps
    Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op: Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte...
  7. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  8. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  9. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

in Windows 10 Gaming
    ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  10. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e