Windows 10: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Discus and support Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!????... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by FindPuggaard, Feb 9, 2025.

1. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!????

:)

FindPuggaard, Feb 9, 2025

2. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Anni Clausen, Feb 9, 2025
  3. Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.

og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.

Computeren bliver kun benyttet af mig.

Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?

Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg klikker på meddelelsen,
    forsvinder den bare.

Maibritt S.Andersen, Feb 9, 2025
  4. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Jeg har downloadet på min Nokia

Jeg har downloadet pa min Nokia 920 Lumia Windows Phone 8 en gratis Vejr APP og
    den var gratis jeg tager kun dem der er gratis , og kort tid efter så trækker de fra min Konto 29 KR. de er en Svine streg
    og Falsk markedsføring
    man kan ikke skrive det er gratis og så forlange Penge det er sket før for mig I snyder I gør

jeg vil have min Penge tilbage

desuden kan man ikke komme i Kontakt med jer det umuligt

Hilsen en Vred
    Vera Jensen

VeraJensen, Feb 9, 2025
Thema:

Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Loading...
  1. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at... - Similar Threads - Når jeg åbner

2. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  3. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Software and Apps
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  4. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  5. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Installation and Upgrade
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  6. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Gaming
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  7. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

8. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

in Windows 10 Installation and Upgrade
    slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...: slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil installere en driver?? kan jeg få en forklring, mange tak...