Windows 10: Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

Discus and support Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!???... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by FindPuggaard, Feb 9, 2025.

1. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!???

:)

FindPuggaard, Feb 9, 2025

2. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Jeg prøver at sende igen eftersom jeg ikke har fået noget svar

Hej John eller hvem der modtager denne mail.

En tidligere IT kollega har hjulpet mig med at gøre alt det du har skrevet, yderlige har han prøvet

at bruge et netværk via hans telefon, og den samme fejl komme igen, så nu har jeg virkelig brug

vores jeres hjælp.

med venlig hilsen

Anni Clausen, Feb 9, 2025
  3. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Anni Clausen, Feb 9, 2025
  4. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.

og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.

Computeren bliver kun benyttet af mig.

Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?

Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg klikker på meddelelsen,
    forsvinder den bare.

Maibritt S.Andersen, Feb 9, 2025
Thema:

Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

Loading...
  1. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får... - Similar Threads - Når jeg åbner

2. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  3. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  4. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

in Windows 10 Software and Apps
    Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  5. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  6. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Installation and Upgrade
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  7. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

in Windows 10 Gaming
    når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk: when i go inde my folder i cant se the local disk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-er-inde-i-mine-mappe-kan-jeg-ikke-se/3e86c26d-d0fa-48b9-8251-c51da6e2b1b0
  8. når jeg er inde i mine mappe kan jeg ikke se local disk

9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...