Windows 10: Nedarvning, er det godt eller skidt?

Discus and support Nedarvning, er det godt eller skidt? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by RbH-1, Dec 30, 2024.

1. RbH-1 Win User

Nedarvning, er det godt eller skidt?

Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en ukendt konto, har specielle tilladelser og har jeg ikke.... Jeg laver musik, og der er en som er vild med det, og jeg aner ikke om jeg skal vælge X i boksen eller fjene det? : Mvh Rudi B. Hjorth

:)

RbH-1, Dec 30, 2024

2. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Anni Clausen, Dec 30, 2024
  3. funksjonstastene og talltastene er byttet

Vi bruker en oversettelsestjeneste for å hjelpe brukerne våre. Vennligst tilgi grammatiske feil.

Hei William,

Jeg er Dyari. Takk for å nå ut. Jeg vil gjerne hjelpe deg i denne forbindelse.

Skjer dette hele tiden eller bare mens du bruker en bestemt app?

For å løse dette problemet, prøv trinnene nedenfor:

1-Prøv å bruke et annet tastatur hvis tilgjengelig, og sjekk om problemet fortsatt vedvarer eller ikke. Hvis problemet fortsatt vedvarer, betyr det at problemet er programvarerelatert, og det er best å oppdatere driveren fra Enhetsbehandling.

Hvis det ikke løste problemet, avinstallerer du tastaturdriveren fullstendig og laster ned og installerer den nyeste driveren fra produsentens nettsted.

2-Prøv å koble tastaturet til en annen datamaskin. Hvis tastaturet har det samme problemet, betyr det at tastaturet har maskinvareproblemer.

3-Prøv å koble tastaturet til en annen USB-port for å se om det fungerer eller ikke.

4-Endre tastaturoppsettet og sjekk om problemet fortsatt vedvarer eller ikke:
    https://support.microsoft.com/nb-no/windows/adm...

5-Hvis du nylig har oppdatert Windows, avinstallerer du oppdateringen eller utfører en systemgjenoppretting.

6-bruk skjermtastatur for å se om problemet fortsatt vedvarer med det eller ikke:
    https://support.microsoft.com/nb-no/windows/bru...

Eller test tastaturet med denne koblingen:
    Key-Test - keyboard test online

Gi meg beskjed hvis du trenger ytterligere hjelp og hold meg oppdatert.

Standard ansvarsfraskrivelse: Det finnes koblinger til nettsteder som ikke tilhører Microsoft. Sidene ser ut til å gi nøyaktig, sikker informasjon. Se opp for annonser på nettstedene som kan annonsere produkter som ofte klassifiseres som PUP (potensielt uønskede produkter). Undersøk grundig ethvert produkt som er annonsert på nettstedene før du bestemmer deg for å laste ned og installere det.

DYARIBARHAM, Dec 30, 2024
  4. John J.D. Win User

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.

Hej Anni, mit navn er John D. en uafhængig rådgiver glad for at hjælpe dig med dette.

Baseret på de oplysninger, du har angivet, ser det ud til, at den fejlkode, du ser (0x8000704cf), er specifik for et netværksforbindelsesproblem. Det kan være relateret til din computers netværksdrivere eller proxyindstillinger.

For at løse dette vil jeg foreslå at prøve at nulstille de konfigurerede proxyindstillinger på den berørte pc. Hvis det ikke løser problemet, kan du prøve at opdatere eller geninstallere netværksdriverne. Disse trin kan hjælpe med at løse fejlen og give dig mulighed for at logge på din Office 365-konto.
    Du kan også tjekke dette: https://windowsreport-com.translate.goog/error-...

Lad mig vide, hvis du har brug for yderligere hjælp til dette problem.

Med venlig hilsen
    John D.
    Uafhængig rådgiver
    ----------------

Standardansvarsfraskrivelse: Der er links til websteder, der ikke er fra Microsoft. Siderne ser ud til at give nøjagtige, sikre oplysninger. Hold øje med annoncer på de websteder, der muligvis annoncerer produkter, der ofte er klassificeret som en PUP (potentielt uønskede produkter). Undersøg grundigt ethvert produkt, der annonceres på webstederne, før du beslutter dig for at downloade og installere det.

John J.D., Dec 30, 2024
Thema:

Loading...
  1. Nedarvning, er det godt eller skidt? - Similar Threads - Nedarvning det godt

2. er is geen audioapparaat geinstalleerd

in Windows 10 Software and Apps
    er is geen audioapparaat geinstalleerd: er is geen audioapparaat geinstalleerd https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/er-is-geen-audioapparaat-geinstalleerd/96f3389b-7928-4146-94be-4380705ea264
  3. vad är det för fel?

in Windows 10 Gaming
    vad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb...
  4. Nedarvning, er det godt eller skidt?

in Windows 10 Gaming
    Nedarvning, er det godt eller skidt?: Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en ukendt konto, har specielle tilladelser og har jeg ikke.... Jeg laver musik, og der er en som er vild med det, og jeg aner...
  5. WinPE for idiots er... Me

in Windows 10 Gaming
    WinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are...
  6. WinPE for idiots er... Me

WinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are...
  7. Windows 11 Home eller PRO

in Windows 10 Gaming
    Windows 11 Home eller PRO: Hej! Har för några veckor sedan skaffat en ny PC med Windows 11 HOME. Tidigare PC kunde jag lätt Win 10 PRO installera de nätverksresurser som jag hade, bl a en NAS och en nätverks HDD. Den senare var ansluten via en Samba server. I min nya PC har jag inte lyckats ansluta...
  8. Windows 11 Home eller PRO

Windows 11 Home eller PRO: Hej! Har för några veckor sedan skaffat en ny PC med Windows 11 HOME. Tidigare PC kunde jag lätt Win 10 PRO installera de nätverksresurser som jag hade, bl a en NAS och en nätverks HDD. Den senare var ansluten via en Samba server. I min nya PC har jag inte lyckats ansluta...
  9. Computer Audio detting

in Windows 10 Customization
    Computer Audio detting: I would like to change my setting from computer audio when joining zoom meeting. I don't have a headset, and I am afraid I cannot hear the meeting. Please change it to microphone setting. In fact I had a problem with my microphone. When I asked for help, Microsoft help...
  10. PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK

in Windows 10 Customization
    PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK: efter jeg købte ny pc for ca. 14 dage siden er min PAPIRKURV væk! hva`gør jeg??? hilsen anne-lise https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/papirkurven-er-blevet-v%C3%A6k/6d7172f4-40cd-4ad8-8641-9c793512e065