Windows 10: Nedarvning, er det godt eller skidt?
Discus and support Nedarvning, er det godt eller skidt? in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by RbH-1, Dec 30, 2024.
Thema:
Nedarvning, er det godt eller skidt?
Loading...
-
Nedarvning, er det godt eller skidt? - Similar Threads - Nedarvning det godt
-
er is geen audioapparaat geinstalleerd
in Windows 10 Software and Appser is geen audioapparaat geinstalleerd: er is geen audioapparaat geinstalleerd https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/er-is-geen-audioapparaat-geinstalleerd/96f3389b-7928-4146-94be-4380705ea264 -
vad är det för fel?
in Windows 10 Gamingvad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb... -
Nedarvning, er det godt eller skidt?
in Windows 10 Software and AppsNedarvning, er det godt eller skidt?: Hej. Jeg har et spørgsmål ang. Nedarvning... Hvis jeg er blevet hacket og nogen er kommet igennem printerport har ip adresse, og port info osv. Men en ukendt konto, har specielle tilladelser og har jeg ikke.... Jeg laver musik, og der er en som er vild med det, og jeg aner... -
WinPE for idiots er... Me
in Windows 10 GamingWinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are... -
WinPE for idiots er... Me
in Windows 10 Software and AppsWinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are... -
Windows 11 Home eller PRO
in Windows 10 GamingWindows 11 Home eller PRO: Hej! Har för några veckor sedan skaffat en ny PC med Windows 11 HOME. Tidigare PC kunde jag lätt Win 10 PRO installera de nätverksresurser som jag hade, bl a en NAS och en nätverks HDD. Den senare var ansluten via en Samba server. I min nya PC har jag inte lyckats ansluta... -
Windows 11 Home eller PRO
in Windows 10 Software and AppsWindows 11 Home eller PRO: Hej! Har för några veckor sedan skaffat en ny PC med Windows 11 HOME. Tidigare PC kunde jag lätt Win 10 PRO installera de nätverksresurser som jag hade, bl a en NAS och en nätverks HDD. Den senare var ansluten via en Samba server. I min nya PC har jag inte lyckats ansluta... -
Computer Audio detting
in Windows 10 CustomizationComputer Audio detting: I would like to change my setting from computer audio when joining zoom meeting. I don't have a headset, and I am afraid I cannot hear the meeting. Please change it to microphone setting. In fact I had a problem with my microphone. When I asked for help, Microsoft help... -
PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK
in Windows 10 CustomizationPAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK: efter jeg købte ny pc for ca. 14 dage siden er min PAPIRKURV væk! hva`gør jeg??? hilsen anne-lise https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/papirkurven-er-blevet-v%C3%A6k/6d7172f4-40cd-4ad8-8641-9c793512e065