Windows 10: nieuwe installatie van windows 10

Discus and support nieuwe installatie van windows 10 in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; Als ik op mijn laptop op instelling ga en dan op ,bijwerken en beveiliging,Systemherstel,meer herstelopties,opnieuw beginnen met een schoone... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by ronny windpassinger, Jul 11, 2022.

1. nieuwe installatie van windows 10

Als ik op mijn laptop op instelling ga en dan op ,bijwerken en beveiliging,Systemherstel,meer herstelopties,opnieuw beginnen met een schoone installatie van windows,,ga dan word ik altijd naartt dien link doorgestuurt maar als u dien link ingeeft zal je zien daat dien niet meer funktionierthttps://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10startfresh

:)

ronny windpassinger, Jul 11, 2022

2. schermweergave van Skype

Windows 10 installatie heet een probleem met de schermweergave van Skype. Weet iemand een oplossing?

TiniLemmens, Jul 11, 2022
  3. Bart VWB Win User
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Hallo,

Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

Hulp a.u.b.

Mvg,
    Bart

Bart VWB, Jul 11, 2022
  4. PeterLoth Win User

nieuwe installatie van windows 10

Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.

Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.

Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11 Pro als in Windows 10 Pro de systeemklok, ingesteld op Europa/Amsterdam, opeens een uur achter liep.

Dit fenomeen uiteraard opgelost door de systeemtijd met time.windows.com te synchroniseren.

Tevens werden twee kritieke fouten op het scherm afgebeeld.

Eerste kritieke fout = 'Er is een kritieke fout opgetreden bij het maken van een TLS-referentie voor client. De interne foutcode is 10013'

Dit kon ik oplossen met hulp van:

Schannel - The internal error state is 10013 (Solved) - port135.com

De tweede kritieke fout betreft een runtime fout in de Spyder4Express (kleuren callibratie beeldscherm) applicatie.

Deze applicatie verwijderen via [Spyder4Exprese unistall], [Instellingen\Apps], [Configuratiescherm] en zelfs Ccleaner [de-installeren] lukt niet.

Bestaat er nog een andere manier om deze app van het systeem verwijdert te krijgen?

Groet Peter

PeterLoth, Jul 11, 2022
Thema:

nieuwe installatie van windows 10

Loading...
  1. nieuwe installatie van windows 10 - Similar Threads - nieuwe installatie van

2. ONGEVRAAGDE NIEUWE ALBUM IN ONEDRIVE

in Windows 10 Gaming
    ONGEVRAAGDE NIEUWE ALBUM IN ONEDRIVE: ONGEVRAAGDE NIEUWE ALBUM IN ONEDRIVE****?????? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ongevraagde-nieuwe-album-in-onedrive/244118e6-582c-462b-975e-13c4b648d88e
  3. ONGEVRAAGDE NIEUWE ALBUM IN ONEDRIVE

in Windows 10 Software and Apps
    ONGEVRAAGDE NIEUWE ALBUM IN ONEDRIVE: ONGEVRAAGDE NIEUWE ALBUM IN ONEDRIVE****?????? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ongevraagde-nieuwe-album-in-onedrive/244118e6-582c-462b-975e-13c4b648d88e
  4. Installatie Windows store

in Windows 10 Gaming
    Installatie Windows store: als ik Windows Store opnieuw wil installeren met het comando "Get-AppXPackage enz" zegt het programma dat hij het comando "Get-AppXPackage enz" niet herkentOok kan ik de zoekbalk naast de Windows knop niet gebruiken en mis ik bij de services de Windows License Manager Service...
  5. Installatie Windows store

Installatie Windows store: als ik Windows Store opnieuw wil installeren met het comando "Get-AppXPackage enz" zegt het programma dat hij het comando "Get-AppXPackage enz" niet herkentOok kan ik de zoekbalk naast de Windows knop niet gebruiken en mis ik bij de services de Windows License Manager Service...
  6. Installatie Windows store

in Microsoft Windows 10 Store
  7. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

in Windows 10 Gaming
    Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11...
  8. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11...
  9. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  10. Nieuwe Windows installatie

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Nieuwe Windows installatie: zoals de titel al zegt heb ik vandaag een nieuwe Windows installatie moeten doorgaan. Dit klinkt op zich niet als een probleem dat een post waardig is op de community platform... Het onderstaande wel: Toen ik een video op youtube aan het kijken was kreeg ik een BSOD...