Windows 10: no se conecta OneDrive

Discus and support no se conecta OneDrive in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; No se conecta Onedrive https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/no-se-conecta-onedrive/da36b0da-3bd9-45b7-a09c-b45888f3dc97 Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Jose Manuel Fernandez, Aug 17, 2024.

1. no se conecta OneDrive

No se conecta Onedrive

:)

Jose Manuel Fernandez, Aug 17, 2024

2. Por que quando ligo o notebook a internet não se conecta?

Por que quando ligo o notebook a internet não se conecta? Tenho que reiniciar para conectar a internet.

Amauri F Ribas, Aug 17, 2024
  3. Wifi no se conecta automaticamente - Wifi doesn't connect automatically

Hola, mi problema es el siguiente:

Yo tengo una pc con windows 10 64Bits. Mi tarjeta de red wifi es la TP Link TL-WN851ND.

Estuve viendo que si usaba el driver de wifi nativo de windows 10, la pc se congela a veces (Cosa que me sucedía)

Para arreglar ese problema, tengo que instalar si o si el driver del fabricante. El problema es que el driver del fabricante solo tiene hasta la versión de windows 7 de 64Bits.

Al instalarlo igualmente (Por consejo de otro post de este foro), funciona todo bien. Pero el wifi no se conecta automáticamente nunca. Al hacer click para ver las redes disponibles, recien ahi se conecta.

Cuando inicio sesión también, no se conecta automáticamente. No se que puedo hacer para solucionar esto.

Desde ya, muchas gracias.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi, this is my problem:

I have a pc with windows 10 64Bits. My wifi network card is TP TL-WN851ND.

I saw that if I used the native wifi driver of windows 10, the pc freezes sometimes (Which happened to me)

To fix that problem, I have to install the manufacturer's driver. The problem is that the manufacturer's driver only has up to Windows 7 64Bits.

When i installing it (Tip from another post in this forum), everything works fine. But the wifi never connects automatically. Just connect when I click on the list of available networks.

When I log into windows, it also doesn't connect automatically. I don't know what I can do to fix this.

From already thank you very much.

apolo_159963, Aug 17, 2024
  4. no se conecta OneDrive

Windows 10 - OneDrive

Right click on the app and one of the properties has an option to not automatically start it. Uncheck, restart the computer, and it should stop. If you want to go another step further, find the OneDrive app in the start menu, right click on it and uninstall.

If that is still insufficient, there is a batch uninstaller for OneDrive available online. I can copy the code here if you need it.

FordGT90Concept, Aug 17, 2024
Thema:

no se conecta OneDrive

Loading...
  1. no se conecta OneDrive - Similar Threads - conecta OneDrive

2. Não conecta de jeito nenhum pq?

in Windows 10 Gaming
    Não conecta de jeito nenhum pq?: Não conecta a nenhuma rede wifi e quando aperto shift+f10 não aprece nada como se a tela tivesse travado procurando wifi.Já liguei na Dell e lá tbm não conseguiu fazer nada volta sempre pra essa tela branca procurando alguma rede...
  3. Não conecta de jeito nenhum pq?

in Windows 10 Software and Apps
    Não conecta de jeito nenhum pq?: Não conecta a nenhuma rede wifi e quando aperto shift+f10 não aprece nada como se a tela tivesse travado procurando wifi.Já liguei na Dell e lá tbm não conseguiu fazer nada volta sempre pra essa tela branca procurando alguma rede...
  4. Meu Lumia 520 não se conecta com nenhum computador depois de atualizar para o windows phone...

Meu Lumia 520 não se conecta com nenhum computador depois de atualizar para o windows phone...: Eu quero fazer bom proveito dele, Microsoft. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/meu-lumia-520-n%C3%A3o-se-conecta-com-nenhum/0fb9b8ff-5609-4314-90b4-0dd14c13484d
  5. Meu Lumia 520 não se conecta com nenhum computador depois de atualizar para o windows phone...

in Windows 10 Gaming
    Meu Lumia 520 não se conecta com nenhum computador depois de atualizar para o windows phone...: Eu quero fazer bom proveito dele, Microsoft. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/meu-lumia-520-n%C3%A3o-se-conecta-com-nenhum/0fb9b8ff-5609-4314-90b4-0dd14c13484d
  6. Meu Lumia 520 não se conecta com nenhum computador depois de atualizar para o windows phone...

in Windows 10 Installation and Upgrade
  7. Mi portátil no conecta a internet

in Windows 10 Gaming
    Mi portátil no conecta a internet: Mi portátil dejó de conectar a internet de la nada y ahora no detecta redes wifi, toca activar manualmente el símbolo del wifi y aparece no disponible.He intentado con el solucionador de problemas de Windows pero no pasó nada y aquí estoy pidiendo ayuda....
  8. Mi portátil no conecta a internet

Mi portátil no conecta a internet: Mi portátil dejó de conectar a internet de la nada y ahora no detecta redes wifi, toca activar manualmente el símbolo del wifi y aparece no disponible.He intentado con el solucionador de problemas de Windows pero no pasó nada y aquí estoy pidiendo ayuda....
  9. Am achizitionat un laptop nou si nu ma pot conecta la contul windows cu urmatoarea eroare:...

in Windows 10 Gaming
    Am achizitionat un laptop nou si nu ma pot conecta la contul windows cu urmatoarea eroare:...: Tocmai ce am achizitionat un laptop nou Lenovo LOQ am activat windows si office dar cand am incercat sa ma conectez la contul microsoft primesc in continuare acel mesaj. Cand am incercat sa ma conectez la aplicatiile office a functionat dar la windows nu stiu de sa fac si...
  10. Am achizitionat un laptop nou si nu ma pot conecta la contul windows cu urmatoarea eroare:...

Am achizitionat un laptop nou si nu ma pot conecta la contul windows cu urmatoarea eroare:...: Tocmai ce am achizitionat un laptop nou Lenovo LOQ am activat windows si office dar cand am incercat sa ma conectez la contul microsoft primesc in continuare acel mesaj. Cand am incercat sa ma conectez la aplicatiile office a functionat dar la windows nu stiu de sa fac si...