Windows 10: Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Discus and support Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by FidgetZR, Mar 8, 2024.

1. FidgetZR Win User

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min

:)

FidgetZR, Mar 8, 2024
Thema:

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Loading...
  1. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt. - Similar Threads - Noe skjedde PIN

2. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Gaming
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  3. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Software and Apps
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  5. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  6. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

in Windows Hello & Lockscreen
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  7. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

in Windows 10 Gaming
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  8. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 Gaming
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  9. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  10. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging