Windows 10: Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.
Discus and support Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by FidgetZR, Mar 8, 2024.
Thema:
Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.
Loading...
-
Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt. - Similar Threads - Noe skjedde PIN
-
oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable
in Windows 10 Gamingoflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable... -
oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable
in Windows 10 Software and Appsoflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable... -
Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD
in Windows 10 GamingJeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er... -
Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD
in Windows 10 Software and AppsJeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er... -
Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.
in Windows Hello & LockscreenNoe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min... -
in Windows 10 Software and AppsNoe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min... -
Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...
in Windows 10 GamingHar tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig... -
Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...
in Windows 10 Software and AppsHar tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig... -
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingHar tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...