Windows 10: Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Discus and support Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt. in Windows Hello & Lockscreen to solve the problem; Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere... Discussion in 'Windows Hello & Lockscreen' started by FidgetZR, Mar 8, 2024.

1. FidgetZR Win User

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min

:)

FidgetZR, Mar 8, 2024

2. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC og der er forbindelse og der genereres pindkode. PS Musen har tidligere ikke krævet pinkode.

Kære samfund.

Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc.

Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.

MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig gjort det. Tastaturet kræver pin kode - som altid. - MEN der bliver ikke genereret nogen pin kode.

Tastatur, mus og tranc. bragt til reparatør - der kort gjorde som jeg plejer - DER blev der genereret en kode til tastaturet og det virkede - musen virkede med det samme.

Samtlige vejledning er fulgt (kode 0000 og 1234) er forsøgt.

Reparatøren vil have min maskine ind til system rep.

Men jeg skønne ikke det skulle være nødvendigt.

hjælp.

Jannick Rantzau Nielsen, Mar 8, 2024
  3. Tin L Win User
    Får ikke lydenhten til å virke

Vi bruker en oversettelsestjeneste for å hjelpe brukerne våre. Vennligst tilgi grammatiske feil.

Hei Gunnar,

Jeg er Christine, en Windows-bruker som deg. Det ser ut til at du opplever lydproblemer på enheten din. Ingen grunn til bekymring, jeg skal gjøre mitt beste for å hjelpe deg.

Kan jeg vite når startet problemet? Er det gjort noen endringer før du fikk dette problemet?
    Send enhetens merke og modell. (Trykk Windows-tasten + R og skriv msinfo32 og trykk enter, se etter systemmodell)
    Kan jeg vite hvilken versjon eller bygg av Windows du kjører? (Trykk på Windows-tasten + R og skriv winver og trykk enter)

Vennligst sjekk og følg trinnene nedenfor:

1. Kjør feilsøkingsprogrammet for lyd
    Vennligst klikk på Start-menyen og skriv Feilsøk og trykk deretter enter
    Finn alternativet Spiller av lyd og kjør det deretter
    Sjekk om problemet vedvarer.

2. Oppdater eller installer lyd-, video- og spillkontrollerne på nytt
    Trykk på Windows-tasten + X
    Klikk deretter Enhetsbehandling
    Vennligst utvid lyd-, video- og spillkontrollerne
    Høyreklikk og velg "Oppdater driver"
    Velg "Søk automatisk etter drivere"
    Hvis problemet vedvarer: Velg "Bla gjennom datamaskinen min etter driver" i stedet
    og klikk "La meg velge fra en liste over tilgjengelige drivere på datamaskinen min"
    Velg den eldre versjonen.
    Hvis det fortsatt vil være det samme, må du avinstallere driveren og starte enheten på nytt.

Gi meg beskjed om resultatet. Jeg hjelper deg gjerne hele veien til det er løst.

Takk
    Christine L
    Uavhengig rådgiver

Tin L, Mar 8, 2024
  4. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

funksjonstastene og talltastene er byttet

Vi bruker en oversettelsestjeneste for å hjelpe brukerne våre. Vennligst tilgi grammatiske feil.

Hei William,

Jeg er Dyari. Takk for å nå ut. Jeg vil gjerne hjelpe deg i denne forbindelse.

Skjer dette hele tiden eller bare mens du bruker en bestemt app?

For å løse dette problemet, prøv trinnene nedenfor:

1-Prøv å bruke et annet tastatur hvis tilgjengelig, og sjekk om problemet fortsatt vedvarer eller ikke. Hvis problemet fortsatt vedvarer, betyr det at problemet er programvarerelatert, og det er best å oppdatere driveren fra Enhetsbehandling.

Hvis det ikke løste problemet, avinstallerer du tastaturdriveren fullstendig og laster ned og installerer den nyeste driveren fra produsentens nettsted.

2-Prøv å koble tastaturet til en annen datamaskin. Hvis tastaturet har det samme problemet, betyr det at tastaturet har maskinvareproblemer.

3-Prøv å koble tastaturet til en annen USB-port for å se om det fungerer eller ikke.

4-Endre tastaturoppsettet og sjekk om problemet fortsatt vedvarer eller ikke:
    https://support.microsoft.com/nb-no/windows/adm...

5-Hvis du nylig har oppdatert Windows, avinstallerer du oppdateringen eller utfører en systemgjenoppretting.

6-bruk skjermtastatur for å se om problemet fortsatt vedvarer med det eller ikke:
    https://support.microsoft.com/nb-no/windows/bru...

Eller test tastaturet med denne koblingen:
    Key-Test - keyboard test online

Gi meg beskjed hvis du trenger ytterligere hjelp og hold meg oppdatert.

Standard ansvarsfraskrivelse: Det finnes koblinger til nettsteder som ikke tilhører Microsoft. Sidene ser ut til å gi nøyaktig, sikker informasjon. Se opp for annonser på nettstedene som kan annonsere produkter som ofte klassifiseres som PUP (potensielt uønskede produkter). Undersøk grundig ethvert produkt som er annonsert på nettstedene før du bestemmer deg for å laste ned og installere det.

DYARIBARHAM, Mar 8, 2024
Thema:

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Loading...
  1. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt. - Similar Threads - Noe skjedde PIN

2. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Gaming
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  3. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Software and Apps
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  5. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  6. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

in Windows 10 Gaming
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  7. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  8. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 Gaming
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  9. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  10. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging