Windows 10: Opdatering .
Discus and support Opdatering . in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Bjarne SkovPoulsen, Oct 17, 2021.
Thema:
Opdatering .
Loading...
-
Opdatering . - Similar Threads - Opdatering
-
After latest opdate no taskbar and no windows key!!
in Windows 10 GamingAfter latest opdate no taskbar and no windows key!!: After the latest up date no taskbar and no windows key! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/after-latest-opdate-no-taskbar-and-no-windows-key/24cff34d-c9ef-423f-a2cf-170d81e29d80 -
After latest opdate no taskbar and no windows key!!
in Windows 10 Software and AppsAfter latest opdate no taskbar and no windows key!!: After the latest up date no taskbar and no windows key! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/after-latest-opdate-no-taskbar-and-no-windows-key/24cff34d-c9ef-423f-a2cf-170d81e29d80 -
Opdatering .
in Windows 10 GamingOpdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive... -
Opdatering .
in Windows 10 Installation and UpgradeOpdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive... -
Opdatering af windows 10 til den nyeste version 1909.
in Windows 10 Installation and UpgradeOpdatering af windows 10 til den nyeste version 1909.: I forbindelse med opdateringen fremkommer fejlkode 0xc190020f. Jeg har slettet alt i papirkurven, overførsler og lager. Hvad gør jeg for at løse problemet? På forhånd tak.... -
mus og pad hakker efter opdatering
in Windows 10 BSOD Crashes and Debuggingmus og pad hakker efter opdatering: Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang.... -
change in MS opdate procedure?
in Windows 10 Updates and Activationchange in MS opdate procedure?: I have a dual boot with two W10 systems. All updates, including the 1903 version, were easily performed at both systems independently. However, updating now one system to 1909 seems to prevent this update to the other system. Message: your device recently got the latest... -
Onedrive never finish opdating files??
in Windows 10 SupportOnedrive never finish opdating files??: Hello. I have an Office 365 and therefore I have 1 Gbyte Onedrive. Well, for some time (I don't know the starttime, but severel weeks), my Onedrive is "updating files" and it has constant access to my disc and online. Why is that? If it is a problem with 1 or more files, how... -
Device not ready to opdate to 1903
in Windows 10 Installation and UpgradeDevice not ready to opdate to 1903: Got this message: [img] Updated (or better tried to update) to 1903 (from 1809), but when i landed in the update setting, i got the same message (desktop, not laptop in my case). Wondering what prevented the update, i first pressed the "learn more" button hoping that it...