Windows 10: Opdatering .

Discus and support Opdatering . in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Bjarne SkovPoulsen, Oct 17, 2021.

1. Opdatering .

Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive downloadet over din aktuelle forbindelse. Vi downloader opdateringerne, så snart du opretter forbindelse til et Wi-Fi.Min Wi-Fi er slået til.Hvad gør jeg?

:)

Bjarne SkovPoulsen, Oct 17, 2021

2. mus og pad hakker efter opdatering

Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang.

LeifJeppesen, Oct 17, 2021
  3. C3-01:where did ovi marked go, after opdate???

Sorry for my english.:smileyindifferent:

I opdate ovi marked, and after restart, it is gone with the wind!! The phone i workin,g but i can only open nokia-store.. how do i get ovi marked back?? (the phone is 4 days old!!)

I'll be very pleased if anybody can HEEEELP MEEEE .:smileysad:

streitpedersen, Oct 17, 2021
  4. emil_bijl Win User

Opdatering .

Nokia 6303 opdate, half battry time

Hey.

I got a Nokia 6303 classic and it is about 10 months old.

About a month a go I opdated my Nokia 6303 classic.

Befor that it had grate battery life time, but now, it only can "stay a live" for 2 days when i use it..

Have eny other had the same problem?

And what shall I do to make my phone get more battery life time? I have used all battery saveing option on the phone, and it is not helping?

Please Help.

/ Emil - Denmark

emil_bijl, Oct 17, 2021
Thema:

Opdatering .

Loading...
  1. Opdatering . - Similar Threads - Opdatering

2. After latest opdate no taskbar and no windows key!!

in Windows 10 Gaming
    After latest opdate no taskbar and no windows key!!: After the latest up date no taskbar and no windows key! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/after-latest-opdate-no-taskbar-and-no-windows-key/24cff34d-c9ef-423f-a2cf-170d81e29d80
  3. After latest opdate no taskbar and no windows key!!

in Windows 10 Software and Apps
    After latest opdate no taskbar and no windows key!!: After the latest up date no taskbar and no windows key! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/after-latest-opdate-no-taskbar-and-no-windows-key/24cff34d-c9ef-423f-a2cf-170d81e29d80
  4. Opdatering .

in Windows 10 Software and Apps
    Opdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive...
  5. Opdatering .

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Opdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive...
  6. Opdatering af windows 10 til den nyeste version 1909.

Opdatering af windows 10 til den nyeste version 1909.: I forbindelse med opdateringen fremkommer fejlkode 0xc190020f. Jeg har slettet alt i papirkurven, overførsler og lager. Hvad gør jeg for at løse problemet? På forhånd tak....
  7. mus og pad hakker efter opdatering

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    mus og pad hakker efter opdatering: Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang....
  8. change in MS opdate procedure?

in Windows 10 Updates and Activation
    change in MS opdate procedure?: I have a dual boot with two W10 systems. All updates, including the 1903 version, were easily performed at both systems independently. However, updating now one system to 1909 seems to prevent this update to the other system. Message: your device recently got the latest...
  9. Onedrive never finish opdating files??

in Windows 10 Support
    Onedrive never finish opdating files??: Hello. I have an Office 365 and therefore I have 1 Gbyte Onedrive. Well, for some time (I don't know the starttime, but severel weeks), my Onedrive is "updating files" and it has constant access to my disc and online. Why is that? If it is a problem with 1 or more files, how...
  10. Device not ready to opdate to 1903

Device not ready to opdate to 1903: Got this message: [img] Updated (or better tried to update) to 1903 (from 1809), but when i landed in the update setting, i got the same message (desktop, not laptop in my case). Wondering what prevented the update, i first pressed the "learn more" button hoping that it...