Windows 10: PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK

Discus and support PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK in Windows 10 Customization to solve the problem; efter jeg købte ny pc for ca. 14 dage siden er min PAPIRKURV væk! hva`gør jeg??? hilsen anne-lise... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by anne-lisevejlby19, Nov 5, 2019.

1. PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK

efter jeg købte ny pc for ca. 14 dage siden

er min PAPIRKURV væk!

hva`gør jeg???

hilsen

anne-lise

:)

anne-lisevejlby19, Nov 5, 2019
  2. trt740 Win User

Which should I buy or is it a waste of money

k thx ket if you have a cpu stepping guide list it on my thread in overclocking

trt740, Nov 5, 2019
  3. win 10 1709 update KB4056892 error 0x80070bc2

Hej.

Problemet er blevet løst, og computeren virker korrekt igen.

Mange tak for hjælpen.

Niels Arne

Niels Jørgensen, Nov 5, 2019
  4. PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK

recycle bin K:/ corrupt

Hello,

Thank you for posting your concern in Microsoft Community and welcome to the Windows 10 Family. I would be happy to assist you.

From the description of the issue, I understand that you are receiving the error prompt recycle bin for K:/ has been corrupted..

I would suggest you to follow the below steps to resolve the issue.

1. Open an Elevated Command Prompt Window (Command Prompt with Administrator Rights). Shortcut key to open a CMD id Windows key + R from the keyboard.

2. Run the following command: rd /s /q K:\$Recycle.bin

Hope the above information was helpful. If the issue still persists, please do let us know and we would be happy to help you further.

Thank You.

Sayan_Ghosh, Nov 5, 2019
Thema:

PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK

Loading...
  1. PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK - Similar Threads - PAPIRKURVEN BLEVET VÆK

2. Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

in Windows 10 Gaming
    Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til....
  3. Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen

in Windows 10 Software and Apps
    Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til....
  4. er is geen audioapparaat geinstalleerd

in Windows 10 Gaming
    er is geen audioapparaat geinstalleerd: er is geen audioapparaat geinstalleerd https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/er-is-geen-audioapparaat-geinstalleerd/96f3389b-7928-4146-94be-4380705ea264
  5. er is geen audioapparaat geinstalleerd

er is geen audioapparaat geinstalleerd: er is geen audioapparaat geinstalleerd https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/er-is-geen-audioapparaat-geinstalleerd/96f3389b-7928-4146-94be-4380705ea264
  6. WinPE for idiots er... Me

in Windows 10 Gaming
    WinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are...
  7. WinPE for idiots er... Me

WinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are...
  8. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Gaming
    funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  9. funksjonstastene og talltastene er byttet

funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  10. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Drivers and Hardware