Windows 10: PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK
Discus and support PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK in Windows 10 Customization to solve the problem; efter jeg købte ny pc for ca. 14 dage siden er min PAPIRKURV væk! hva`gør jeg??? hilsen anne-lise... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by anne-lisevejlby19, Nov 5, 2019.
Thema:
PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK
Loading...
-
PAPIRKURVEN ER BLEVET VÆK - Similar Threads - PAPIRKURVEN BLEVET VÆK
-
Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen
in Windows 10 GamingMit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til.... -
Mit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen
in Windows 10 Software and AppsMit Bluetooth ikon er væk igen-igen-igen: Jeg oplever gang på gang, at mit bluetooth ikon på min windows11 PC bliver væk i handlingscentret, og jeg kan heller ikke finde Bluetooth i indstillinger, så jeg kan slå det til.... -
er is geen audioapparaat geinstalleerd
in Windows 10 Gaminger is geen audioapparaat geinstalleerd: er is geen audioapparaat geinstalleerd https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/er-is-geen-audioapparaat-geinstalleerd/96f3389b-7928-4146-94be-4380705ea264 -
er is geen audioapparaat geinstalleerd
in Windows 10 Software and Appser is geen audioapparaat geinstalleerd: er is geen audioapparaat geinstalleerd https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/er-is-geen-audioapparaat-geinstalleerd/96f3389b-7928-4146-94be-4380705ea264 -
WinPE for idiots er... Me
in Windows 10 GamingWinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are... -
WinPE for idiots er... Me
in Windows 10 Software and AppsWinPE for idiots er... Me: so, I managed to create a WinPE thumbdrive, now I want to have it boot a program when I have an errant computer. FYI the program is PC Unlocker Pro, which I have burned to CD... but the thumbdrive would be an easier device for me.I have read, read, and reread til my eyes are... -
funksjonstastene og talltastene er byttet
in Windows 10 Gamingfunksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?... -
in Windows 10 Software and Appsfunksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?... -
in Windows 10 Drivers and Hardwarefunksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...