Windows 10: pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor...

Discus and support pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Als ik vervolgens klik op de opties:- Ik ben mijn pincode vergeten: ik log in op mijn Microsoft account en vervolgens gebeurt er niets- Sorry, deze... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Tbuijsro, Nov 12, 2024.

1. Tbuijsro Win User

pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor...

Als ik vervolgens klik op de opties:- Ik ben mijn pincode vergeten: ik log in op mijn Microsoft account en vervolgens gebeurt er niets- Sorry, deze pincode werkt niet voor de bronnen van uw organisatie. Tik of klik hier om dit op te lossen: ik log in op mijn Microsoft account en krijg de melding dat ik niet bekend ben.Hoe los ik dit op?Ik wil graag een pincode instellen als backup, want ik kon vanmorgen niet meer inloggen in windows, want hello werkte niet en mijn wachtwoord accepteerde hij niet, dus heb ik Windows helemaal opnieuw moeten instellen.

:)

Tbuijsro, Nov 12, 2024

2. pincode instellen (windows hello) niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop

Pincode instellen (windows hello) niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?

Andre van der Tol, Nov 12, 2024
  3. locatie niet beschikbaar

word document kan ik niet openen.

locatie is niet beschikbaar

c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens opnieuw. als de locatie zich in het netwerk
    bevindt, zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbonden, en probeer het vervolgens opnieuw. als ook dan de locatie niet kan worden gevonden, is die mogelijk verplaatst of verwijderd.

mijn scherm is zwart.

elke keer als ik mijn opdracht van school wil openen komt er elke keer deze melding te staan document va word kan ik ook niet openen. er komt dan te staan word reageert niet.

help wat moet ik nu doen

WobbienaJanssen, Nov 12, 2024
  4. pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor...

camera werkt niet

Ik heb het over Skype.

Mijn camera werkt niet in Skype.

Ik kan het icoontje niet activeren.

Ton Selten, Nov 12, 2024
Thema:

pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor...

Loading...
  1. pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor... - Similar Threads - pincode instellen hello

2. pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor...

in Windows 10 Software and Apps
    pincode instellen windows hello is momenteel niet beschikbaar, deze pincode werkt niet voor...: Als ik vervolgens klik op de opties:- Ik ben mijn pincode vergeten: ik log in op mijn Microsoft account en vervolgens gebeurt er niets- Sorry, deze pincode werkt niet voor de bronnen van uw organisatie. Tik of klik hier om dit op te lossen: ik log in op mijn Microsoft account...
  3. Mijn rechteroortje werkt niet

in Windows 10 Gaming
    Mijn rechteroortje werkt niet: Mijn rechteroortje werkt niet https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-rechteroortje-werkt-niet/197385e5-c18a-4784-8ef2-86667ae63060
  4. Mijn rechteroortje werkt niet

Mijn rechteroortje werkt niet: Mijn rechteroortje werkt niet https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-rechteroortje-werkt-niet/197385e5-c18a-4784-8ef2-86667ae63060
  5. pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...

in Windows 10 Gaming
    pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?...
  6. pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...

pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?...
  7. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  8. cortana werkt niet

in Cortana
    cortana werkt niet: "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?...
  9. Windows Update werkt niet meer

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....
  10. locatie niet beschikbaar

in Windows 10 Customization
    locatie niet beschikbaar: word document kan ik niet openen. locatie is niet beschikbaar c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens...