Windows 10: Please help me add a new user to my machine
Discus and support Please help me add a new user to my machine in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; I am using:Edition Windows 11 Pro Version 23H2 Installed on 2/24/2025 OS build 22631.4602 Experience Windows Feature Experience Pack... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Mugshotmike1, Feb 24, 2025.
Thema:
Please help me add a new user to my machine
Loading...
-
Please help me add a new user to my machine - Similar Threads - Please help add
-
Please help me add a new user to my machine
in Windows 10 GamingPlease help me add a new user to my machine: I am using:Edition Windows 11 Pro Version 23H2 Installed on 2/24/2025 OS build 22631.4602 Experience Windows Feature Experience Pack 1000.22700.1055.0 These are the steps I took:I was clearing out a computer of user data, so I started by choosing quick restore. Created an... -
Help me … help me …. Please …
in Windows 10 GamingHelp me … help me …. Please …: Boa noite,Antes de mais agradeço a possibilidade de poder vir a ser apoiado.Estou com sérias dificuldades em iniciar o windons. Quando chego à janela onde deveria colocar a palavra passe e prosseguir para o início de sessão, o computador não prossegue e regressa exatamente ao... -
in Windows 10 Software and AppsHelp me … help me …. Please …: Boa noite,Antes de mais agradeço a possibilidade de poder vir a ser apoiado.Estou com sérias dificuldades em iniciar o windons. Quando chego à janela onde deveria colocar a palavra passe e prosseguir para o início de sessão, o computador não prossegue e regressa exatamente ao... -
in Windows 10 Installation and UpgradeHelp me … help me …. Please …: Boa noite,Antes de mais agradeço a possibilidade de poder vir a ser apoiado.Estou com sérias dificuldades em iniciar o windons. Quando chego à janela onde deveria colocar a palavra passe e prosseguir para o início de sessão, o computador não prossegue e regressa exatamente ao... -
add a new user
in User Accounts and Family Safetyadd a new user: HP Pavillion laptop, windows 10I want to add a new user to this laptop. This user does not have a Microsoft account. They don't want a Microsoft account. When I follow: Settings -> Accounts -> Family and other users -> Add someone else to this PC The dialog "requires" a phone... -
add a new user
in Windows 10 Gamingadd a new user: HP Pavillion laptop, windows 10I want to add a new user to this laptop. This user does not have a Microsoft account. They don't want a Microsoft account. When I follow: Settings -> Accounts -> Family and other users -> Add someone else to this PC The dialog "requires" a phone... -
add a new user
in Windows 10 Software and Appsadd a new user: HP Pavillion laptop, windows 10I want to add a new user to this laptop. This user does not have a Microsoft account. They don't want a Microsoft account. When I follow: Settings -> Accounts -> Family and other users -> Add someone else to this PC The dialog "requires" a phone... -
Please Help me to Convert from Standard User to Administrator User
in Windows 10 CustomizationPlease Help me to Convert from Standard User to Administrator User: Due to this problem I am unable to instal or remover the important Software and drivers in my Laptop Hp4540s model. I tried to reset windows but the window requires an Administrator password and I am unable to recall the window admin password. Please Help me with this issue.... -
Cannot add new users
in User Accounts and Family SafetyCannot add new users: Hello all, I made the jump from 8.1 to Windows 10. All user accounts and setting seem to have carried over nicely. However, I would like to add an additional account. In Settings->Accounts->Family & other users, there is the button for Add a family member and one for Add...