Windows 10: Pop-up scherm verwijderen

Discus and support Pop-up scherm verwijderen in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Na elke keer inloggen op mijn pc verschijnt een pop-up bericht dat ik in moet loggen. Steeds na het inloggen vraagt het na een tijdje opniew dat ik... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Adam Sarig, Aug 6, 2024.

1. Pop-up scherm verwijderen

Na elke keer inloggen op mijn pc verschijnt een pop-up bericht dat ik in moet loggen. Steeds na het inloggen vraagt het na een tijdje opniew dat ik inlog, dit is erg frustrerend en ik zou dit graag willen verwijderen. Ik heb een andere vraag gezien dat iemand precies dit problewem heeft en hij moest iets in windows run doen, ik heb dat geprobeerd maar ik kon het niet vinden in windows run. Is er een andere oplossing voor dit probleem?

:)

Adam Sarig, Aug 6, 2024

2. blauw scherm

na het aanmelden op de laptop krijg ik na een paar seconden het blauwe scherm Pop-up scherm verwijderen :) waardoor ik niks kan instellen of updaten.

hoe kan ik dit ondervangen?

op de website van microsoft staan allerlei tips maar daar is dus geen tijd voor :-(

Sander1_322, Aug 6, 2024
  3. kan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en v5.89 uit 2021 verwijderen?

kan ik windows programma voor het verwijderen voor schadelijke software voor x64 systemen v5,89 uit 2021 veilig verwijderen?

Gerrie van der Lee, Aug 6, 2024
  4. Pop-up scherm verwijderen

? Block pop-ups in Edge on the phone

Hello,

Pop-ups or pop-up ads are online advertisement that opens a new browser window when clicked or when the website was accessed. For now, the feature of blocking pop-ups or pop-up ads is available for browsers installed on PC's or desktops.

We request that you file this or up-vote an existing feature suggestion using the Windows Feedback Hub app. To submit a new feedback/suggestion, you can follow the steps provided below:

• Go to All Apps, search for the Feedback Hub app or press and hold Volume
      Down+Power button for about 2-3 secs to launch the Feedback Hub app.
    • Open the menu icon at the top left side.
    • Select Feedback, then at the top right side, tap the add button (+).
    • Select Suggestion and fill up the box with the details needed.
    • Select the right category for the suggestion and then submit.

Should you need further assistance, don't hesitate to get back to us.

Timoteo IV Ofr, Aug 6, 2024
Thema:

Pop-up scherm verwijderen

Loading...
  1. Pop-up scherm verwijderen - Similar Threads - Pop scherm verwijderen

2. GlobalInstallOrder.xml verwijderen

in Windows 10 Network and Sharing
    GlobalInstallOrder.xml verwijderen: Hallo helpers,Op mijn C schijf staan 51 bestanden GlobalInstallOrder.xml, allemaal gemaakt op dezelfde dag in 2019 en op dezelfde tijd. Grootte 1,18 MB Ik wil ze graag verwijderen maar dat lukt niet. Heeft iemand een suggestie hoe ik ze kan deleten? Ik krijg de melding U...
  3. GlobalInstallOrder.xml verwijderen

in Windows 10 Gaming
    GlobalInstallOrder.xml verwijderen: Hallo helpers,Op mijn C schijf staan 51 bestanden GlobalInstallOrder.xml, allemaal gemaakt op dezelfde dag in 2019 en op dezelfde tijd. Grootte 1,18 MB Ik wil ze graag verwijderen maar dat lukt niet. Heeft iemand een suggestie hoe ik ze kan deleten? Ik krijg de melding U...
  4. GlobalInstallOrder.xml verwijderen

in Windows 10 Software and Apps
  5. Word pagina verwijderen

Word pagina verwijderen: Er is per ongeluk een lege pagina aan het begin van mijn document gekomen, maar die moet weg https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/word-pagina-verwijderen/2a7f096e-3172-4176-b1dd-93f057c92ffd
  6. Word pagina verwijderen

in Windows 10 Gaming
    Word pagina verwijderen: Er is per ongeluk een lege pagina aan het begin van mijn document gekomen, maar die moet weg https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/word-pagina-verwijderen/2a7f096e-3172-4176-b1dd-93f057c92ffd
  7. Windows blauw scherm

in Windows 10 Gaming
    Windows blauw scherm: Windows met blauw scherm https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-blauw-scherm/7ea0c893-8806-4872-9dbe-4e1e3eb169c6
  8. Windows blauw scherm

Windows blauw scherm: Windows met blauw scherm https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-blauw-scherm/7ea0c893-8806-4872-9dbe-4e1e3eb169c6
  9. Pop-up scherm verwijderen

in Windows 10 Gaming
    Pop-up scherm verwijderen: Na elke keer inloggen op mijn pc verschijnt een pop-up bericht dat ik in moet loggen. Steeds na het inloggen vraagt het na een tijdje opniew dat ik inlog, dit is erg frustrerend en ik zou dit graag willen verwijderen. Ik heb een andere vraag gezien dat iemand precies dit...
  10. blauw scherm

in Windows 10 Customization
    blauw scherm: na het aanmelden op de laptop krijg ik na een paar seconden het blauwe scherm :) waardoor ik niks kan instellen of updaten. hoe kan ik dit ondervangen? op de website van microsoft staan allerlei tips maar daar is dus geen tijd voor :-(...