Windows 10: Problemen met instellingen diagnostische gegevens

Discus and support Problemen met instellingen diagnostische gegevens in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; Ik heb sinds kort problemen met instelling bij : Instellingen-Privacy-Diagnostische gegevens en feedback. Dit als ik probeer insider update te doenIk... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by Chris061952, Jul 12, 2021.

1. Problemen met instellingen diagnostische gegevens

Ik heb sinds kort problemen met instelling bij : Instellingen-Privacy-Diagnostische gegevens en feedback. Dit als ik probeer insider update te doenIk zie op internet een aantal mogelijk oplossingen aanpassen register maar alles werkt niet bij mij, heeft er iemand nog een suggestie Ik zie bij privacy :I

:)

Chris061952, Jul 12, 2021

2. Instellingen / Settings

Instellingen (settings) is not accesible. I only get a blue screen

SjakieDe Vries, Jul 12, 2021
  3. gemzenoog Win User
    Tablet Galaxy tab 3 installeren met Windows 10

Beste,

Enkele dagen geleden Windows 10 geïnstalleerd. Geen problemen om te verbinden met Samsung Galaxy S6 smartphone maar niet mogelijk Samsung Tablet Galaxy Tab 3 te installeren. Kunt u mij helpen? Alvast dank.
    Vriendelijke groet

gemzenoog, Jul 12, 2021
  4. Problemen met instellingen diagnostische gegevens

I probleem met einstalletje van een programma

ikIk wil het programma unity installeren.

Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en geeft hij problemen ik hij slaat hen wel op maar als ik hem met de legende krijg ik allemaal me l dingen

.wie kan me helpen?ik wil er graag mee aan de gsgang

LuiteBruinink, Jul 12, 2021
Thema:

Problemen met instellingen diagnostische gegevens

Loading...
  1. Problemen met instellingen diagnostische gegevens - Similar Threads - Problemen met instellingen

2. ik heb problemen met de print spoolen

in Windows 10 Gaming
    ik heb problemen met de print spoolen: hallo ik heb problemen met de print spoolen die van zelf stop en ik heb op Automatisch staat maar als nog stop die vanzelf en kan ik niet printen en moet handmatig aanzetten kunnen helpen zodat niet meer vanzelf stop bedank voor je hulp...
  3. ik heb problemen met de print spoolen

in Windows 10 Software and Apps
    ik heb problemen met de print spoolen: hallo ik heb problemen met de print spoolen die van zelf stop en ik heb op Automatisch staat maar als nog stop die vanzelf en kan ik niet printen en moet handmatig aanzetten kunnen helpen zodat niet meer vanzelf stop bedank voor je hulp...
  4. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

in Windows 10 Drivers and Hardware
    problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa
  5. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

in Windows 10 Gaming
    problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa
  6. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

7. Problemen

in Windows 10 Gaming
    Problemen: Hallo, ik heb geprobeerd mijn antivirus in te schakelen en ik opende maar het bleef me een bericht sturen om het te downloaden van microsoft store. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen/e9401d96-8852-4604-97ca-c397a1ef0917
  8. Problemen

Problemen: Hallo, ik heb geprobeerd mijn antivirus in te schakelen en ik opende maar het bleef me een bericht sturen om het te downloaden van microsoft store. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen/e9401d96-8852-4604-97ca-c397a1ef0917
  9. Microfoon problemen

in Windows 10 Customization
    Microfoon problemen: Hallo, ik heb een windows laptop en wil een microfoon gebruiken. Als ik mijn microfoon in plug kan ik geen geluid meer horen. Ik denk dat het komt omdat het als een headset of koptelefoon beschouwt en het ook als uitvoer apparaat voor geluid probeert te gebruiken. Om dat op...
  10. Windows 10 update problemen

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Windows 10 update problemen: Na een grote Windows 10 update werken bepaalde functies niet meer op mijn 2in1 tablet. Voornaamste weggevallen functies zijn: - touch screen werkt niet meer - geluid werkt niet meer - batterij icoontje in taskbar niet meer zichtbaar - schermresolutie niet meer aanpasbaar -...