Windows 10: Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

Discus and support Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp. in Windows 10 Gaming to solve the problem; PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by kristian s 004, Feb 11, 2025.

1. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg tilslutt trykker kort kå startknappen igjen. Det går fint å sette PC'en i dvale legge ned skjermen, da starter den normalt når jeg åpner lokket igjen. Jeg har installert alle oppdateringene fra Microsoft, untatt den siste som har kommet etter at problemet mitt oppstod. Jeg har kjørt Lenovo sitt trouble-shooting program.

:)

kristian s 004, Feb 11, 2025

2. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min pc...Det billed som enheden skal poppe ind på er sort.

jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen ligger. Jeg tør ikke hente en ny driver ind, før jeg har hørt hvilken en er sikker at downloade.

Bente Jensen1, Feb 11, 2025
  3. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Feb 11, 2025
  4. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

hvorfor kan jeg ikke bruge bluetooth almindeligt til feks billede beskeder osv.

Hej jeg undres over at bluetooth fungtionen er ret dårlig i forhold til andre telefoner jeg vil gerne kunne sende ting til og billeder til mine venner via det men kan ikke og undres at den er så dårlig til det da jeg sender **** billeder med bluetooth
    funktionen. mvh.Michael schnell. Lindegårdsvej 33 5450.Otterup email:*** Email address is removed for privacy ***

michaelschnell, Feb 11, 2025
Thema:

Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

Loading...
  1. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp. - Similar Threads - Problemer med få

2. Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.

in Windows 10 Software and Apps
    Problemer med å få PC'en til å boote. Vil ikke starte opp.: PC'en vil ofte ikke boote. , Når jeg trykker på på-knappen kommer det da bare en grå skjerm. Hvis jeg kobler fra alle eksterne tilkoblinger starter den av og til hvis jeg først trekker ut stømledningen ett minutt og deretter holder startknappen inne i 10-15 sekunder før jeg...
  3. Et program vil ikke starte op

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Et program vil ikke starte op: Efter at ha kørt funktionen "frigør plads" har jeg et program der ikke vil starte op mere. Ideer til hvad det skyldes, og hvordan det kan løses? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/et-program-vil-ikke-starte-op/f5e09c73-3449-4fd9-9f9c-39cc8f63b38f
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  5. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  6. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  7. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 Gaming
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  8. Får ikke lydenhten til å virke

Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  9. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  10. PDF fil går ikke å skrive ut -

in Windows 10 Installation and Upgrade
    PDF fil går ikke å skrive ut -: Når jeg skal skrive ut PDF fil så fungerer det ikke. Jeg får følgende feilmelding. Det har oppstått et uventet konfigurasjonsproblem i skriveren. 0x8007007e...