Windows 10: problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

Discus and support problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Bente Jensen1, Jul 4, 2024.

1. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen ligger. Jeg tør ikke hente en ny driver ind, før jeg har hørt hvilken en er sikker at downloade.

:)

Bente Jensen1, Jul 4, 2024
  2. karen_20 Win User

pinkode er ikke længere tilgængelig

når jeg prøver at åbner min computer, står der "Din pinkode er ikke længere tilgængelig pga. en ændring af sikkerhedsindstillingerne på denne enhed"

man kan ikke taste nogen pinkode, og har heller ikke muligheden for at taste "glemt pinkode" eller åbne indstillinger med fx shortcuts

mvh. Karen

karen_20, Jul 4, 2024
  3. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Jul 4, 2024
  4. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

Kan jeg bruge maps/gps i Win Phone 8.1 uden at positionsbestemmelse deles med alle apps ??

Er ved at kigge om jeg skal forlade min Symbian platform og istedet bruge en Nokia 1020 med Windows Phone 8.1. I min konfigurering af 1020 er jeg stødt på følgende problem: jeg vil gerne bruge maps og gps hvor kortprogrammet (naturligvis) har adgang til
    min position, såvidt jeg kan se kan dette IKKE LADE SIG GØRE uden at jeg samtidig giver tilladelse til at alle andre applikationer samtidig får adgang til min position! Kan dette virkelig være rigtigt? I såfald er det jo en alvorlig mangel på detail konfigurering
    af et forhold som er er langt mere fleksibelt indrettet i de seneste versioner af Android og Iphones operativsystemer. Håber der er løsning på problemet da jeg ellers må droppe Windows Phone baserede telefoner.

Win-bruger, Jul 4, 2024
Thema:

problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

Loading...
  1. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min... - Similar Threads - problemer med bluetooth

2. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Gaming
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  3. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Software and Apps
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  4. En driver kan ikke indlæses på denne enhed

in Windows 10 Gaming
    En driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette...
  5. En driver kan ikke indlæses på denne enhed

En driver kan ikke indlæses på denne enhed: Hej MicrosoftEfter den seneste opdatering, kan følgende driver HWiNFO64A.sys ikke indlæses på min enhed.Dette bevirker, at jeg ikke længere kan få fat på et internt drev på min maskine, som ellers er vigtigt, da dette er med til at styrer min outlook.Hvordan løses dette...
  6. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  7. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

in Windows 10 Drivers and Hardware
    problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen...
  8. problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...

in Windows 10 Gaming
    problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min...: jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen...
  9. Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....

in Windows 10 Gaming
    Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....: w it happened again. It is a question of identity thief. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvad-kan-man-g%C3%B8re-med-idenditets-tyverijeg/79cb8782-35dd-46aa-b356-561a223c754c
  10. Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....

Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....: w it happened again. It is a question of identity thief. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvad-kan-man-g%C3%B8re-med-idenditets-tyverijeg/79cb8782-35dd-46aa-b356-561a223c754c