Windows 10: Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional
Discus and support Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Ik wil een oude ps2 muis via een usb-adapter aansluiten op mijn nieuwe pc met Windows 10 professional. Ik krijg steeds een foutmelding bij... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by Jan Stronks, Mar 25, 2020.
Thema:
Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional
Loading...
-
Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional - Similar Threads - Ps2 usb adapter
-
problemas adaptador ps2 a usb
in Windows 10 Software and Appsproblemas adaptador ps2 a usb: Hace unos años empece a usar un adaptador de ps2 para usar en pc mis controles, y funcionaba bien hasta ahora. Los controles en la consola original andan perfectos. Cuando los conecto con el adaptador la pc los reconoce como joystick pero no detecta que se presione ningun... -
KB5052093 herkend ssd niet
in Windows 10 GamingKB5052093 herkend ssd niet: Na KB5052093 installatie vandaag de melding bij WD ssd "moet hersteld worden" klopt niet werkt gewoon. Samsung SSD wordt helemaal niet gezien en bij sluiten verkenner blokeert hele laptop.... -
KB5052093 herkend ssd niet
in Windows 10 Software and AppsKB5052093 herkend ssd niet: Na KB5052093 installatie vandaag de melding bij WD ssd "moet hersteld worden" klopt niet werkt gewoon. Samsung SSD wordt helemaal niet gezien en bij sluiten verkenner blokeert hele laptop.... -
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
in Windows 10 Drivers and Hardware2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
in Windows 10 Gaming2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
in Windows 10 Software and Apps2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd
in User Accounts and Family SafetyWachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde... -
Re USB to PS2 adapter not working
in Windows 10 Drivers and HardwareRe USB to PS2 adapter not working: Hi i have a Microsoft keyboard, Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000 which I hoped to be able to use to start up my PC. The power button on the case isnt so strong. My BIOS allows me to set the keyboard as a startup device, have set a keyboard password. But when I use the... -
driver ps2 to usb
in Windows 10 Drivers and Hardwaredriver ps2 to usb: I'm buying a PS 2 to USB gadget to plug in a PS 2 keyboard to my computer without a PS 2 port. Will I need to find a Driver? Windows 10. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/driver-ps2-to-usb/dd6e12e5-7119-4e7c-a81c-baaded8353a6