Windows 10: Qué les va a pasar a los no premium de Minecraft Java?

Discus and support Qué les va a pasar a los no premium de Minecraft Java? in Windows 10 Updates and Activation to solve the problem; Hola a todos. Me entere que los usuarios de Java van a tener que migrar sus cuentas o algo así, y mucha gente decía "Chau a los no premium" y quería... Discussion in 'Windows 10 Updates and Activation' started by Sebas_Ayala_987, Nov 3, 2020.

1. Qué les va a pasar a los no premium de Minecraft Java?

Hola a todos. Me entere que los usuarios de Java van a tener que migrar sus cuentas o algo así, y mucha gente decía "Chau a los no premium" y quería saber que pasaba porque no entendía los videos de YouTube xd

:)

Sebas_Ayala_987, Nov 3, 2020

2. Purchased Multiple Copies Of Minecraft Versions, But Need Minecraft - Java Edition.

Hi Debalena,

Thank you for writing to Microsoft Community Forums.

If you have purchased several copies of Minecraft from Mojang, then I suggest you to refer the
    Mojang refunds policy and check their refund policy.

If you want to swap your editions of Minecraft that you have purchased, please
    Contact Mojang Support and they will help you with this.

If you have purchased Minecraft from Microsoft Store, then I suggest you to refer
    Returning items you bought from Microsoft Store for exchange or refund
    and check if you can get a refund.

As you need the Java Edition of Minecraft, you can follow the steps mentioned in
    How do I install Minecraft: Java Edition? and install
    the Java Edition of Minecraft on your computer.

Before purchasing the Java Edition of Minecraft, I suggest you to refer the system requirements for installing the Java Edition of Minecraft from
    Minecraft: Java Edition system requirements.

For reference, you may also refer the Different Minecraft Editions
    to know more about the different versions of Minecraft.

Shafeeq_Khan, Nov 3, 2020
  3. hiphopper Win User
    Java usage to high while playing minecraft/related

We have some confusion going on here.

First of all, the PC edition of Minecraft always used Java, and you will see it using CPU when you run Minecraft. This is normal, and I'm not sure why this is causing the OP to be concerned.

There is a new (Beta) version of "Minecraft for Windows 10" available in the Windows Store. Apparently Mojang converted the code from Java to C++ to run natively under Windows. When this version is running, there should be no Java running. This is not the same thing as the Minecraft PC (or Mac) edition.

If you are running "Minecraft for Windows 10" and you see Java running, it is another application on your system that is using Java. A completely different issue entirely. There are a number of desktop apps that use Java. Crashplan is one example.

hiphopper, Nov 3, 2020
  4. Qué les va a pasar a los no premium de Minecraft Java?

Java usage to high while playing minecraft/related

Java usage is to high while playing games using java (Mostly Minecraft)

At idle java uses only using about 1-2% CPU usage, but when it comes to playing minecraft it increases to 15%-50%.

When i decrease the amount of FPS Minecraft makes the lower the percentage goes..

Here's a example of me playing minecraft:

Screenshot - af13cbbc3b2dbb2068315445c96bfd36 - Gyazo

Above shows applications like:
    OBS- Open Broadcast Software

and even

Google Chrome has to many open..

Screenshot - faf1ea4e67a3d4b1cf78aeb483b61dc6 - Gyazo

Things ive done:
    Reinstalled Java
    Cleared Java Cache
    Updated Nvidia Driver
    ADWCLEANER- Found no malware

Please its been like this for a week now ! And nobody has a fix for it

TacticNinjaHD, Nov 3, 2020
Thema:

Qué les va a pasar a los no premium de Minecraft Java?

Loading...
  1. Qué les va a pasar a los no premium de Minecraft Java? - Similar Threads - Qué les pasar

2. no se tiene acceso a los servidores de autenticacion minecraft

in Windows 10 Gaming
    no se tiene acceso a los servidores de autenticacion minecraft: Justo ayer me compre minecraft y todo va bien. Pero intento entrar a servidores como Hypixel o universo craft y me da error. Pero en otra parte entro servidores como librecraft y entro sin problema. He revisado el estado de los server y estan perfecto. Pero igualmente no me...
  3. no se tiene acceso a los servidores de autenticacion minecraft

in Windows 10 Software and Apps
    no se tiene acceso a los servidores de autenticacion minecraft: Justo ayer me compre minecraft y todo va bien. Pero intento entrar a servidores como Hypixel o universo craft y me da error. Pero en otra parte entro servidores como librecraft y entro sin problema. He revisado el estado de los server y estan perfecto. Pero igualmente no me...
  4. Por qué no me funconan los dispositivois de audio y micrófono?

in Windows 10 Gaming
    Por qué no me funconan los dispositivois de audio y micrófono?: *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/por-qu%C3%A9-no-me-funconan-los-dispositivois-de/2dacc08c-a560-4054-aa94-ec5ada28f190
  5. Por qué no me funconan los dispositivois de audio y micrófono?

Por qué no me funconan los dispositivois de audio y micrófono?: *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/por-qu%C3%A9-no-me-funconan-los-dispositivois-de/2dacc08c-a560-4054-aa94-ec5ada28f190
  6. Por qué no me funconan los dispositivois de audio y micrófono?

in Windows 10 Installation and Upgrade
  7. Por qué no puedo iniciar sesion en los servicios de microsoft en windows 11?

in Windows 10 Gaming
    Por qué no puedo iniciar sesion en los servicios de microsoft en windows 11?: Hola.No puedo iniciar sesion tanto en microsoft store /xbox app/game bar/cuenta de microsoft en los ajustes de windows.He intentado la mayoria de soluciones vistas en foros y en internet pero ninguno me ha funcionado,al iniciar el sistema si reconoce la cuenta y me pide el...
  8. Problema de incompatibilidad de los controladores

Problema de incompatibilidad de los controladores: Hoy instale en mi pc mi nuevo procesador APU, al instalar los controladores para los gráficos integrados me sale un anuncio que informa que windows update ha reemplazado mis controladores de graficos integrados, por lo cual los drivers ya no son compatibles...
  9. Problema de incompatibilidad de los controladores

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Problema de incompatibilidad de los controladores: Hoy instale en mi pc mi nuevo procesador APU, al instalar los controladores para los gráficos integrados me sale un anuncio que informa que windows update ha reemplazado mis controladores de graficos integrados, por lo cual los drivers ya no son compatibles...
  10. Can't Play A Minecraft Java Edition Premium Server

in Windows 10 Gaming
    Can't Play A Minecraft Java Edition Premium Server: I recently bought minecraft java with a microsoft account but I'm not allowed to play on a premium server? [ATTACH] Thats what it says everytime i try to connect to a premium server. I also played with my friends mojang account and it worked perfectly??...