Windows 10: Resetar
Discus and support Resetar in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by FERNANDA MILENA MERCADO, Jan 22, 2025.
Thema:
Resetar
Loading...
-
Resetar - Similar Threads - Resetar
-
Resetar
in Windows 10 GamingResetar: Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já faz 2 dias que está assim e nada. Alguém me ajuda?..... -
Resetar
in Windows 10 Software and AppsResetar: Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já faz 2 dias que está assim e nada. Alguém me ajuda?..... -
Resetare windows 10 folosind cloud reinstall
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingResetare windows 10 folosind cloud reinstall: Am resetat laptopul complet și i-am dat cloud reinstall. Am o versiune de windows 10 home. Câteodată când reinstalez windows pe el din diverse motive de testare mă duce direct la secțiunea de cont local în loc de contul microsoft. Este normal?... -
in Windows 10 GamingResetare windows 10 folosind cloud reinstall: Am resetat laptopul complet și i-am dat cloud reinstall. Am o versiune de windows 10 home. Câteodată când reinstalez windows pe el din diverse motive de testare mă duce direct la secțiunea de cont local în loc de contul microsoft. Este normal?... -
in Windows 10 Software and AppsResetare windows 10 folosind cloud reinstall: Am resetat laptopul complet și i-am dat cloud reinstall. Am o versiune de windows 10 home. Câteodată când reinstalez windows pe el din diverse motive de testare mă duce direct la secțiunea de cont local în loc de contul microsoft. Este normal?...