Windows 10: Resetar

Discus and support Resetar in Windows 10 Gaming to solve the problem; Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by FERNANDA MILENA MERCADO, Jan 22, 2025.

1. Resetar

Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já faz 2 dias que está assim e nada. Alguém me ajuda?..

:)

FERNANDA MILENA MERCADO, Jan 22, 2025

2. Sing In in my Microsoft account

Pronto, tive de resetar o PC de origem para corrigir o problema, provavelmente alguma atualização que corrompeu algum ficheiro,

Problema resolvido

Mauro Pina, Jan 22, 2025
  3. Ovi Suite Error code 12052

Hi,

while upgrading the phone software i received the error 12052, i tried resetaring the cell and computer but nothing helped me.

suggets me

regards,

vps

vps_vps---01, Jan 22, 2025
  4. Resetar

Error Update on Marketplace

Am avut o eroare la instalarea unui update la Store Purchase App,pe forum spunea că o resetare la setările din fabrică a telefonului (Microsoft Lumia 950 XL Single SIM) va rezolva problema,după resetare,problema a rămas și au mai apărut încă 6 erori de
    update... (Network Service;Egalizator;GameHub;etc. Cu același cod de eroare,presupun că ar fi de vină lansatorul de aplicații al telefonului...Aș dori un sfat de remediere a problemei,mulțumesc anticipat

GherguLaurentiu, Jan 22, 2025
Thema:

Resetar

Loading...
  1. Resetar - Similar Threads - Resetar

2. Resetar

in Windows 10 Software and Apps
    Resetar: Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já faz 2 dias que está assim e nada. Alguém me ajuda?.....
  3. Resetar

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Resetar: Resetei meu notebook, depois na tela apareceu "instalando Windows". Depois apareceu, "aguarde". Depois "um minuto", como se estivesse carregando mas já faz 2 dias que está assim e nada. Alguém me ajuda?.....
  4. Resetare windows 10 folosind cloud reinstall

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Resetare windows 10 folosind cloud reinstall: Am resetat laptopul complet și i-am dat cloud reinstall. Am o versiune de windows 10 home. Câteodată când reinstalez windows pe el din diverse motive de testare mă duce direct la secțiunea de cont local în loc de contul microsoft. Este normal?...
  5. Resetare windows 10 folosind cloud reinstall

in Windows 10 Gaming
    Resetare windows 10 folosind cloud reinstall: Am resetat laptopul complet și i-am dat cloud reinstall. Am o versiune de windows 10 home. Câteodată când reinstalez windows pe el din diverse motive de testare mă duce direct la secțiunea de cont local în loc de contul microsoft. Este normal?...
  6. Resetare windows 10 folosind cloud reinstall

in Windows 10 Software and Apps