Windows 10: Resetten
Discus and support Resetten in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Nederlands:Als ik mijn computer probeer te resetten krijg ik een melding genaamd: De herstelomgeving is niet gevonden. Plaats de Windows-installatie-... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by ayman072, Mar 23, 2022.
Thema:
Resetten
Loading...
-
Resetten - Similar Threads - Resetten
-
Windows 11 kan niet wachtwoord resetten
in Windows 10 GamingWindows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit... -
Windows 11 kan niet wachtwoord resetten
in Windows 10 Software and AppsWindows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit... -
Resetten
in Windows 10 GamingResetten: Nederlands:Als ik mijn computer probeer te resetten krijg ik een melding genaamd: De herstelomgeving is niet gevonden. Plaats de Windows-installatie- of herstelmedia en start uw pc opmet de media. Ik weet niet precies wat ik moet doen tegen het probleem. Misschien kan iemand... -
Resetten
in Windows 10 Software and AppsResetten: Nederlands:Als ik mijn computer probeer te resetten krijg ik een melding genaamd: De herstelomgeving is niet gevonden. Plaats de Windows-installatie- of herstelmedia en start uw pc opmet de media. Ik weet niet precies wat ik moet doen tegen het probleem. Misschien kan iemand...